Αθήνα-Γιάννενα σε 3,5 ώρες!

Στην Ελλάδα υπάρχουν κάποια πράγματα που για να τα πιστέψεις, θα πρέπει πρώτα να τα δεις. Όχι μόνο δεν αρκεί να τα ακούσεις στις ειδήσεις (κάτι είπα τώρα…), αλλά ούτε καν να σου τα μεταφέρουν άτομα του στενού σου περιβάλλοντος. Το ολοκληρωμένο δίκτυο εθνικών δρόμων, ήταν κάτι σαν την πίστα της φόρμουλα 1. Όλοι το ονειρευτήκαμε κάποια στιγμή, όμως όλοι πιστέψαμε πως δεν θα το δούμε ποτέ. Τουλάχιστον όχι εμείς, ίσως οι επόμενοι…

Ώσπου σκάει το νέο: Αθήνα-Γιάννενα σε 3,5 ώρες! Η αντίδραση που βγαίνει εντελώς αβίαστα, είναι πως πρόκειται για υπερβολή. Να δεις που κάτι θα συμβαίνει και αποκλείεται να είναι ολοκληρωμένος ο δρόμος. Η Ελλάδα είναι η χώρα που θα μπορούσε να διεκδικήσει την είσοδο στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness, ως η μοναδική με διαχρονικά ημιτελές δίκτυο οδικών αξόνων.

Και η Εγνατία; Καλά, αυτή είναι τόσο μακριά, που σχεδόν αισθανόμαστε ότι ανήκει σε άλλη χώρα. Υπερβολή είπατε; Στην Εγνατία κυκλοφορούν ακόμη κι αρκούδες. Ας είμαστε σοβαροί, σε ποια άλλη εθνική οδό της Ελλάδας κυκλοφορούν αρκούδες;

Ξαφνικά, πάθαμε πολιτισμικό σοκ. Μέσα σε διάστημα μερικών μηνών, παραδίδεται η Αθηνών-Θεσσαλονίκης, τελειώνει η Αθηνών-Πατρών, και για να δέσει το γλυκό, πάρε και μια Ιόνια Οδό μέχρι τα Γιάννενα. Είναι αλήθεια; Ναι, είναι αλήθεια. Όχι επειδή μου το είπανε, αλλά επειδή το είδα με τα μάτια μου.

Βαγγέλης Φακατσέλης

 

Βαγγέλης Φακατσέλης

Ξεκίνησε το 1994 ως συντάκτης στο περιοδικό Car & Driver. Το 2000 έστησε και διεύθυνε επί σειρά ετών την ενότητα αυτοκινήτου στο flash.gr. Αρθρογράφησε στις εφημερίδες Εθνος, Ο κόσμος του Επενδυτή και Real News. Είναι μέλος του θεσμού ψήφισης για το "Αυτοκίνητο της χρονιάς" στην Ελλάδα.

Γράψτε ένα σχόλιο