Το νέο αφήγημα της Toyota Supra

Στην αρχή ήταν απλά μία πλούσια εξοπλισμένη έκδοση της Celica. Η έκδοση Supra ξεκίνησε ως τέτοια το 1978 και διατηρήθηκε ως το κορυφαίο Celica μέχρι το 1986, οπότε και οι δρόμοι τους διαχωρίστηκαν. Μέχρι πρότινος είχαν κυκλοφρήσει 5 γενιές Toyota Supra με την τελευταία να αφήνει την παραγωγή το 2005. Επανήλθε όμως την τρέχουσα χρονιά με καινούργιο σκαρί και κοινά μηχανικά μέρη με την επίσης νέα BMW Z4.

Σπορ μοντέλο με 6κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 340 ίππων και μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς. Η νέα Supra είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Toyota στην κατηγορία GT επιδόσεων, με ένα πλαίσιο εξαιρετικά άκαμπτο, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, 8αάρι σειριακό κιβώτιο, διάφορα προγράμματα διαχείρισης του κινητήρα και launch control. Σε μετρήσεις χρειάστηκε μόλις 4,3’’ για τα 0-100 με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 250 χλμ./ώρα με περιοριστή.

Για τους πρώτους 12 μήνες κυκλοφορίας του, η ευρωπαϊκή αγορά θα παραλάβει μόνο 900 αντίτυπα με μία ενδεικτική τιμή όπου στην γειτονική Ιταλία προσδιορίζεται στα 67.900 ευρώ. Εδώ, πάνω από 80.000 ευρώ.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο