DS

DS7 Crossback το προεδρικό…

Ο νέος γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν έχει τον αέρα ενός προοδευτικού ηγέτη που επιδιώκει την αλλαγή. Εντούτοις φαντάζει παραδοσιακός, ακολουθώντας το πρωτόκολλο δεκαετιών σε ότι αφορά τις προεδρικές του εμφανίσεις, χρησιμοποιώντας ένα κορυφαίο γαλλικό αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του. Η Citroen το έχει τούμπανο και οι γάλλοι κρυφό καμάρι πως η προεδρική DS του Ντε Γκολ τον έσωσε το 1962 σε μια από τις δεκάδες απόπειρες δολοφονίας που επιχειρήθηκαν εναντίον του.

Ιστορικά τα αυτοκίνητα της Citroen ήταν αγαπημένη επιλογή αρκετών προέδρων μεταξύ αυτών και του Ζορζ Πομπιντού. Αντίθετα, ο Βαλερί Ζισκάρ Ντ’ Εστέν επέλεξε ένα Peugeot 604 για τις προεδρικές του μετακινήσεις όπου για πρώτη φορά μάλιστα, δεν ήταν μαύρο. Από την άλλη, ο Φρανσουά Μιτεράν οδήγησε ο ίδιος ένα τιρκουάζ Renault Super 5 όταν έφτασε στο προαύλιο του Ελιζέ για να αναλάβει τα καθήκοντά του. Αργότερα βεβαίως, μετακινούνταν με μια διασκευασμένη Citroen CX Prestige. To ίδιο μοντέλο είχε και ο Ζακ Σιράκ ενώ αρκετά συχνά βρισκόταν και στο πίσω κάθισμα ενός Renault Safrane Biturbo. Πιο πρόσφατα, ο Νικολά Σαρκοζί χρησιμοποιούσε ένα Peugeot 607 Paladine ενώ ο Φρανσουά Ολάν είχε στις τάξεις του ένα υβριδικό DS5.

Στην δεκαετία του 60, το όνομα DS αποδιδόταν στο ιδιαίτερα πρωτοποριακό, τεχνολογικά και σχεδιαστικά, μοντέλο με την υποκοριστική ονομασία: «βάτραχος».  Το 2009, η Citroen αποφάσισε να χτίσει μια ξεχωριστή γκάμα αυτοκινήτων DS που σήμερα περιλαμβάνει 5 διαφορετικά μοντέλα. Το τελευταίο δείγμα γραφής είναι το πολυτελές DS7 Crossback με το οποίο έχει κάνει τις πρώτες εμφανίσεις του ο νέος πρόεδρος της Γαλλίας. Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται ένα SUV για αυτό το σκοπό.

Η καινούργια σειρά DS7 Crossback αποτελεί μία υπερβατική εκδοχή των Peugeot 3008/5008. Μια πολυτελής κατασκευή, με ιδιαίτερο εσωτερικό διάκοσμο ενδεδυμένο από δέρμα Nappa, που πλαισιώνεται από τεχνολογία αιχμής. Οι κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης 225 ίππων και diesel 180 ίππων, διαθέτουν την τεχνολογία Active Scan όπου μια μπροστινή κάμερα καταγράφει το οδόστρωμα και αναπροσαρμόζει την λειτουργία των αναρτήσεων με έμφαση στην άνεση.

Ωσονούπω, το πολυτελές γαλλικό SUV θα το απολαύσουμε και στην Ελλάδα.

Φώτης Ραΐσης

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο