Όταν η BMW θέλησε να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τα ιαπωνικά superbike άφησε στο περιθώρειο τους boxer κινητήρες, τους άξονες μετάδοσης και τα περίεργα συστήματα ανάρτησης (Telelever-Paralever) και έφτιαξε μια… συμβατική μοτοσικλέτα. Η BMW S1000RR είναι μαζί μας κοντά στα 5 χρόνια και ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για μια αρκετά ενδιαφέρουσα ανανέωση.
Το μοντέλο του 2015 θα έχει περισσότερη ισχύ, χαμηλότερο βάρος και νέα ηλεκτρονικά με την εταιρεία να διατείνεται πως η συμπεριφορά της έχει γίνει πιο φιλική.
Το γνώριμο μοτέρ της S1000RR παράγει πλέον 199 ίππους, έξι περισσότερους από αυτόν που βρίσκεται στα μοντέλα του 2014. Η ροπή αποδίδεται πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. με τα 112 Nm να βρίσκονται διαθέσιμα μεταξύ 9.500 και 12.000 σ.α.λ. Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό ενώ το σύστημα της εξάτμισης απώλεσε 3 κιλά και απέκτησε πιο μπάσο ήχο.
Ο σκελετός είναι και αυτός ελαφρύτερος κατά 4 κιλά με το απόβαρο της μοτοσικλέτας να φθάνει στα 204 κιλά (χωρίς υγρά). Εντούτοις, παρά την εξοικονόμηση 3 κιλών από την εξάτμιση και 4 κιλών από το πλαίσιο, το συνολικό βάρος της νέας S1000 RR θα είναι μόλις 4 κιλά λιγότερο από αυτό του μοντέλου που κυκλοφορεί σήμερα καθώς έχουν προστεθεί διάφορα ηλεκτρονικά.
Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της απόδοσης των αναρτήσεων αποκτά πλέον 5 προγράμματα – αντί 4 του μοντέλου που κυκλοφορεί σήμερα – με το νέο mode user να δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη της πλήρους παραμετροποίησης των αναρτήσεων ανάλογα με τις ανάγκες του.
Παράλληλα, τα μοντέλα του 2015 θα έχουν cruise control καθώς και περιοριστή ταχύτητας ταξιδιού, συστήματα που βρίσκουμε κατά κόρον στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Τέλος μικρές αλλαγές έχουν γίνει στα αυτοκόλλητα και στα χρώματα που θα είναι τρία: κόκκινο, μπλε και μαύρο.
Φώτης Ραΐσης