Επετειακή έκδοση και αναβάθμιση για τα Audi TT

Η Audi γιορτάζει φέτος τα 20 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του σπορ-κουπέ μοντέλου ΤΤ, προχωρώντας σε μία διακριτική ανανέωση που συνοδεύεται και από το λανσάρισμα μιας επετειακής έκδοσης, με την ονομασία  «TT 20 years», που θα κυκλοφορήσει σε μόλις 999 αντίτυπα.

Οι εξωτερικές αλλαγές στο μοντέλο του 2019 περιλαμβάνουν την αναβάθμιση της αεροδυναμικής με τον επανασχεδιασμό της μπροστινής μάσκας και του προφυλακτήρα ενώ οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν στις μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, στις καινούργιες ζάντες και στον εμπλουτισμό των χρωμάτων.

Στόχος των παρεμβάσεων ήταν η βελτίωση της χρηστικότητας και ως προς αυτό συνέτεινε η προσθήκη αναδιπλούμενων καθρεπτών και η διάθεση θερμαινόμενων καθισμάτων. Παράλληλα, στις επιλογές σε εξοπλισμό προστέθηκε η πρόταση των καθισμάτων τύπου μπάκετ με ενισχυμένη πλευρική στήριξη – η Audi τα ονομάζει Super Sports Seats.

Στο εσωτερικό η μόνη αλλαγή είναι η προσθήκη μίας ακόμη λειτουργίας Sport Mode στην ψηφιακή οθόνη «Audi Virtual Cockpit», όπως και η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δέρμα ή alcantara για τον διάκοσμο του εσωτερικού.

Σημαντικές αλλαγές για τα μοντέλα του 2019 υπάρχουν και στους κινητήρες: Το μοτέρ των 1.8 λίτρων παράγει πλέον 197 ίππους (έναντι 180) και αυτός των 2.0 λίτρων έχει ανέβει στους 245 ίππους (έναντι 230). Παραδόξως, η δύναμη του Audi TTS μειώθηκε από τους 310 στους 306 ίππους, λόγω της προσθήκης ενός φίλτρου σωματιδίων βενζίνης, χωρίς όμως να επηρεαστούν οι επιδόσεις του.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ένα σπορ αυτοκίνητο σαν το Audi TT διαθέτει στον έξτρα εξοπλισμό τις σπoρ αναρτήσεις, που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά.

Η επετειακή έκδοση θα παραχθεί αυστηρά με δέρμα Nappa στο χρώμα Moccasin Brown, με το λογότυπο «TT 20 Years» ραμμένο στα καθίσματα και τοποθετημένο σε τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων. Το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής θα ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα με τις χαρακτηριστικές εξατμίσεις από ανοξείδωτο ατσάλι, τα Μatrix OLED πίσω φωτιστικά σώματα και το σήμα της Audi με ματ φινίρισμα. Θα διατεθεί σε coupe αλλά και σε roadster εκδόσεις, με 2 επιλογές χρωμάτων, Nardo Grey ή Arrow Grey.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο