BMW

bmw-scooter-c-concept-3

SCOOTER BMW

bmw-scooter-c-concept-3

Η ιστορία των mega-scooters ξεκίνησε το 1999 όταν η Suzuki παρουσίασε το Burgman 400 με την Yamaha να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα, με το δικύλινδρο T-Max 500. H Honda με το Silver Wing 600 αλλά και οι ευρωπαίοι μέσω της Gilera, ήρθαν λίγο αργότερα.

Την ίδια εποχή η BMW επιχείρησε στα scooter με το ριζοσπαστικό C1 που είχε καμπίνα και θέση με ζώνη ασφαλείας που δεν απαιτούσε από τον αναβάτη τη χρήση κράνους. Οι πωλήσεις του BMW C1 δεν ήταν οι προσδοκώμενες και βγήκε από την παραγωγή το 2003.

Η δεύτερη προσπάθεια της BMW Motorrad στα scooter παρουσιάστηκε προσφάτως μέσω ενός πειραματικού μοντέλου με αιχμηρή σχεδίαση. Μολονότι δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα πληροφορίες σχετικά με τις διαστάσεις και την ισχύ του κινητήρα θεωρείται σίγουρο πως θα είναι ένα νέο μοτέρ με δύο κυλίνδρους στη σειρά με χωρητικότητα από 500 έως 750 κ.εκ. Ουσιαστικά το πρωτότυπο scooter θα αποτελέσει τη βάση εξέλιξης δύο μοντέλων παραγωγής ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο παραγωγής μίας ηλεκτροκίνητης έκδοσης.

Φώτης Ραΐσης

 

{gallery}photos/22/moto/BMW-Scooter-C-Concept{/gallery}


Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο