citroen-c1-eco-01

CITROEN C1 ECO

Η Citroen έθεσε σε «eco mode» το μικρό της μοντέλο C1 περιορίζοντας την μέση κατανάλωση στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. αλλά και τους ρύπους CO2 στα 99 γρ./χλμ. Με αυτή την εξέλιξη, οι εκδόσεις C1 Eco απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας, παραμένοντας ωστόσο εξίσου αξιόμαχες καθώς ο 3κύλινδρος κινητήρας του ενός λίτρου, με τους 68 ίππους, προσφέρει ακόμα τις υπηρεσίες του.

Το Citroen C1 Eco είναι μικρό, εύχρηστο και ιδιαίτερα ευέλικτο αυτοκίνητο με κύκλο στροφής με ακτίνα 4,82 μ. Διατίθεται με 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα – συνολικού μήκους κάτω από τα 3,5 μ. – και παρουσιάζει πορτμπαγκάζ από 139 έως 700 λίτρα.

Παράλληλα με τις εκδόσεις C1 Eco που έχουν χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων υπάρχουν και εκδόσεις με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο BMP που μπορεί να συνδυαστεί με χειριστήρια αλλαγής των σχέσεων πάνω στο τιμόνι. Το Citroen C1 είναι από τα λίγα μοντέλα της μικρής κατηγορίας που διατίθεται με κιβώτιο αυτόματο τύπου. Μάλιστα, η συγκεκριμένη έκδοση παρουσιάζει μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα/100 χλμ., αυξημένη μόλις κατά 0,2 λίτρα/100 χλμ. σε σύγκριση με τις εκδόσεις που φέρουν χειροκίνητο κιβώτιο. Ωστόσο, η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο εμφανίζει ρύπους CΟ2 στα 104 γρ./χλμ. και υπάγεται στην διαδικασία των τελών κυκλοφορίας (ετήσιο κόστος 93,6 ευρώ).

Τέσσερα τα επίπεδα εξοπλισμού για την έκδοση Eco με το χειροκίνητο κιβώτιο (PlusCoolStyleExclusive) και δύο για την αυτόματη έκδοση (StyleExclusive) με τιμή εκκίνησης στα 9.820 ευρώ. Εν τούτοις, με το πρόγραμμα Citroen Green Bonus η τιμή της βασικής έκδοσης ξεκινά από τα 7.700 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, και air condition. 

 

Φώτης Ραΐσης

{gallery}photos/29/news/CITROEN-C1-ECO{/gallery}


Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο