Πρεμιέρα για το Dacia Duster με εργοστασιακό LPG

Άρτι αφιχθέν στην ελληνική αγορά το Dacia Duster με τον νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe 100 ίππων στην έκδοση ECO-G, που διαθέτει εργοστασιακό σύστημα υγραερίου (LPG). H νέα έκδοση ECO-G του DUSTER προσφέρεται από 14.180 ευρώ, που μεταφράζεται σε επιπλέον 600 ευρώ από την απλή έκδοση βενζίνης με τον ίδιο κινητήρα.

Ο κινητήρας διπλού καυσίμου ECO-G παρουσιάζει περίπου 10% λιγότερες εκπομπές CO2 από τoν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης. Ωστόσο, το μεγάλο όφελος για όποιον επιλέξει την υγραεριοκίνητη έκδοση του Duster είναι η οικονομία στην χρήση αλλά και η αυτονομία.

H συγκεκριμένη έκδοση είναι εξοπλισμένη με δύο δεξαμενές καυσίμων. Μία για τη βενζίνη, χωρητικότητας 50 λίτρων (όση δηλαδή και στις απλές εκδόσεις βενζίνης του μοντέλου) και μία υγραερίου, χωρητικότητας 34 λίτρων LPG. Σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας η αυτονομία μπορεί να φθάσει έως και τα 1.400 χλμ. με έναν ανεφοδιασμό και των δύο δεξαμενών καυσίμου.

Λόγω της εργοστασιακής τοποθέτησης του συστήματος υγραεριοκίνησης, προσφέρεται διευρυμένη εγγύηση καλής λειτουργίας 5 ετών που συνοδεύεται και από 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Οι τιμές διάθεσης ξεκινούν από τα 14.180 ευρώ και φθάνουν έως τα 16.450 ευρώ για τις 3 διαθέσιμες εκδόσεις του Duster EGO-G (Ambiance – Sportive και Prestige).

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο