ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ TESTASTRETTA ΣΤΟΝ V2 ΤΗΣ DUCATI

Γνωστή για τους V2 κινητήρες της αλλά και για το δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων της, η Ducati προτείνει σήμερα ένα νέο πιο εξελιγμένο σύστημα. Για πρώτη φορά σε κινητήρα μοτοσικλέτας παρουσιάζεται σύστημα μεταβλητού χρονισμού και στις βαλβίδες εξαγωγής, πέραν από εκείνες της εισαγωγής.

Η Ducati εξέλιξε το συγκεκριμένο σύστημα και το φορά στον V2 κινητήρα των 1.198 κυβικών που διαθέτει, βαφτίζοντάς το όλο πακέτο Ducati Testastretta DVT. Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών ρύπων Euro 4 και παρουσιάζει ισχύ 160 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή φθάνει στα 136 Nm στις 7.500 σ.α.λ.

Ducati-Testastretta-DVT-02

Προφανώς η μεταβλητή λειτουργία των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής προσφέρει στον κινητήρα πολύ καλή απόδοση σε εύρος στροφών όμως αυτό μένει να αποδειχθεί στην πράξη. Εντούτοις είμαστε σίγουροι πως η Ducati προχώρησε σε αυτή την τεχνολογία έχοντας πραγματοποιήσει εκατοντάδες ώρες δοκιμών με απτά αποτελέσματα στην βελτίωση της απόδοσης του V2 δεσμοδρομικού μοτέρ της.

Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα τεχνολογία του κινητήρα προυποθέτει και σύστημα ανάφλεξης με δυο μπουζί ανά κύλινδρο.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο