euroncap

EURONCAP 2010

euroncap

Τον περασμένο χρόνο πέρασαν στα πρακτικά του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP περί τα 29 καινούργια αυτοκίνητα για να διαπιστωθεί το επίπεδο παθητικής ασφάλειας των αμαξωμάτων τους. Τα περισσότερα (19 μοντέλα) εξέλαβαν την ανώτατη βαθμολογία 5 αστέρων επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο πως οι προδιαγραφές της διαδικασίας Euro NCAPαποτελούν θέσφατο για το υπόβαθρο ασφάλειας κάθε νέου αυτοκινήτου.

Συγκεκριμένα, τα καλύτερα αποτελέσματα στο θέμα της ασφάλειας έφεραν: H BMW σειρά 5 στην κατηγορία των πολυτελών οικογενειακών, η Alfa Romeo Giulietta στα hatchback μικρομεσαία, το Honda CR-Z στα supermini και το Kia Sportage στα μικρομεσαία SUV. Ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα έφεραν επίσης και τα: Suzuki SwiftKia Venga,BMW X1VW Sharan – Seat Alhambra καθώς και το νέο Citroen C4 που προσφάτως εισήχθη και στην ελληνική αγορά.

Στον αντίποδα τις χειρότερες βαθμολογίες απέσπασε το κινέζικο SUV Landwind CV9 (2 αστέρια) και το Citroen Nemo (3 αστέρια).


Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο