Kia Stinger GTS με 365 ίππους

Με περίπου ενάμισι χρόνο στους διεθνείς δρόμους, το σπορ οικογενειακό Stinger αποτελεί μια απτή απόδειξη πως η Kia Motors έχει αλλάξει και μάλιστα κατά τέτοιον τρόπο που μπορεί να εμπνέει και να συναρπάζει. Ναι, το Stinger απέκτησε πρόσφατα μια κορυφαία έκδοση με την ονομασία GTS που αποτελεί την κορωνίδα στην γκάμα των Κορεατών και θα παραχθεί στο περιορισμένο αριθμό των μόλις 800 αντιτύπων.

Μολονότι οι νορμάλ εκδόσεις του Stinger GT έχουν την διάταξη «κινητήρας εμπρός – κίνηση πίσω», η έκδοση GTS εφοδιάζεται για πρώτη φορά ένα καινούργιο σύστημα τετρακίνησης (D-AWD). Επίσης στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοση, ο κινητήρας είναι V6 3.3 λίτρων με δύο Turbo – αντί του 2λιτρου 4κύλινδρου των 255 ίππων των απλών εκδόσεων – που αποδίδει 365 ίππους και παρουσιάζει μέγιστη ροπή της τάξεως των 509 Nm. Παρέα κι ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά κι ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα Harman/Kardon συνολικής απόδοσης 720 Watt.

Με την παραγωγή ήδη να έχει ξεκινήσει το Stinger GTS θα κοστίζει στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού περί τα 46.500 δολάρια.  

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο