ΤΙΜΕΣ NISSAN LEAF & CHEVROLET VOLT

Στην Αμερική ανακοινώθηκαν οι τιμές του πρώτου ηλεκτροκίνητου οχήματος μαζικής παραγωγής της Nissan και του πρώτου υβριδικού μοντέλου της Chevrolet. Το Leaf και το Volt αντιστοίχως, μπορεί να παίζουν σε διαφορετικές κατηγορίες όμως έχουν και κάμποσα κοινά. Για παράδειγμα, τόσο η Nissan όσο και η Chevrolet παρέχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 8 ετών – ή 160.000 χλμ. – για την ζωή των μπαταριών στα συγκεκριμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους. Και οι μπαταρίες, σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα, είναι ενισχυμένες και αρκετά ακριβές για αντικατάσταση.

Η Nissan έχει δεχθεί μέχρι τώρα περίπου 17.000 παραγγελίες για το Leaf. Αυτή θα είναι και η συνολική παραγωγή του για εφέτος με αποκλειστική διάθεση μόνο στις ΗΠΑ. Το δε Volt της Chevrolet θα κοστίζει τελικώς 41.000 δολάρια – περίπου 10.000 δολ. περισσότερα απ’ όσα εκτιμούσαν παράγοντες της αγοράς και 8.000 δολ παραπάνω από το Leaf. Βεβαίως διαθέτει κι έναν επικουρικό κινητήρα βενζίνης που του εξασφαλίζει μεγαλύτερη αυτονομία.

Από την άλλη, στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα (electric mode) μπορεί να διανύσει έως 65 χλμ. έως ότου αδειάσουν οι μπαταρίες του. Όμως ακόμα κι έτσι, παραμένει ένα δυσπρόσιτο για αγορά, όχημα μειωμένων ρύπων. Όχι όμως και για leasing. Ήδη το Volt απαιτεί μηνιαίο μίσθωμα 350 δολ. το μήνα, ποσό σαφώς χαμηλό με τα στάνταρντ της εκεί αγοράς – συγκρινόμενο ακόμα και με ένα όχημα συμβατικής τεχνολογίας.

2011 Chevrolet Volt Production Show Car


 

 

Tags
,
Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο