To πιο φθηνό υγραέριο με μειωμένο αποτύπωμα σε ρύπους CO2, προσφέρεται προς κατανάλωση, όμως η διείσδυση του στην ελληνική αγορά, παραμένει περιορισμένη – αναγνωρίζονται αυξητικές τάσεις την τελευταία περίοδο.
Απ’ ότι μαθαίνω, η συγκεκριμένη αγορά διασκευαστών θα διευρυνθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες – μετά και την ψήφιση σχετικού νομοσχεδίου – με εταιρείες του χώρου να δημιουργούν δίκτυο μετασκευαστών. Η υπόθεση του υγραερίου φαίνεται πως έχει ψωμί φωτογραφίζοντας συνάμα το μοναδικό τομέα ανάπτυξης το 2011 στον κλάδο της αυτοκίνησης.
Για τους περισσότερους που φοβούνται πως το πλεονέκτημα στο ζύγι υπέρ της τιμής του υγραέριου (έναντι της βενζίνης) θα ισοσκελιστεί με συνοπτικές κυβερνητικές διαδικασίες, μάλλον δεν γνωρίζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία περί εμπορίας καυσίμων.
Η Ευρωπαική Ένωση έχει θεσπίσει ένα πλαφόν στην τιμή του υγραερίου που δεν μπορεί να ξεπεράσει το 55% της αντίστοιχης τιμής της βενζίνης. Συνεπώς τα 0,75 ευρώ/λίτρο της τιμής του υγραερίου είναι και θα παραμείνει μια πολύ δελεαστική τιμή για τις μετακινήσεις μας με αυτοκίνητο αρκεί να το μετασκευάσουμε σε υγραεριοκίνητο έναντι 1.500-2.000 ευρώ.