mazda-mx-5-gt-01

MAZDA MX-5 GT CONCEPT

Μπορεί να φέρει τον χαρακτηρισμό του πειραματικού μοντέλου όμως παρουσιάστηκε επισήμως στο Goodwood Festival of Speed, με πινακίδα κυκλοφορίας και την ανάλογη έγκριση τύπου.

Το Mazda MX-5 GT αποδίδει 205 ίππους μέσω του δίλιτρου ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα που φέρει, βεβαίως με τις ανάλογες μετατροπές. Η παραπανήσια δύναμη στους πίσω τροχούς, σε ένα ελαφρύ αυτοκίνητο όπως το MX-5, απαίτησε και άλλες παρεμβάσεις στις αναρτήσεις και στα αεροδυναμικά στοιχεία. Ως προς το τελευταίο, στο αμάξωμα του MX-5 GT έχουν προστεθεί μια αεροτομή πίσω κι ένα σπόϊλερ μπροστά, αμφότερα από ανθρακονήματα. Από το ίδιο υλικό είναι και τα πλαινά μαρσπιέ μαζί με τα φιλέτα των φτερών που έχουν ρόλο διακοσμητικό.

Στα του εσωτερικού διάκοσμου εντάσσονται και τα καθίσματα Recarο που εκτός από εικόνα προσφέρουν και αξιοσημείωτη πλευρική στήριξη. Μικρές αλλαγές στην καμπίνα με την αφαίρεση και την ταυτόχρονη προσθήκη μερών από ανθρακόνημα μάλλον εξυπηρετούν ελάχιστα, την πρόθεση της εταιρείας, περί μείωσης του βάρους.

Τελευταία πινελιά στο ειδικά διασκευασμένο MX-5 και η αλλαγή στο τελικό της εξάτμισης. Διότι σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, σημαντικό ρόλο παίζει ακόμα και το ηχόχρωμα, στην έξοδο των καυσαερίων.

 

Φώτης Ραΐσης

{gallery}photos/28/NEWS/Mazda-MX-5-GT{/gallery}

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο