ΜΕΡΙΔΙΟ-ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΤΗΝ VOLVO HELLAS ΤΟ 2013

Η Volvo Car Hellas κατέλαβε μερίδιο αγοράς 2,5% επί του συνόλου των πωληθέντων αυτοκινήτων της εγχώριας αγοράς για το 2013. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα αποτελεί ρεκόρ για την ελληνική Volvo και πραγματοποιήθηκε σε ένα δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.

Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά όπου η Volvo Car Hellas διευρύνει το μερίδιο αγοράς της και για το 2013 μεταφράζεται σε πωλήσεις 1.463 οχημάτων έναντι 1.380 αυτοκινήτων του 2012 (ποσοστιαία διαφορά περίπου 6%). Με αυτό το μερίδιο η ελληνική εισαγωγική εταιρεία ξεπέρασε το μέσο ευρωπαϊκό όρο λογίζοντας την εγχώρια αγορά ως μια από τις καλύτερες, στην γηραιά ήπειρο.

Τα στοιχεία πωλήσεων για το 2013, όσον αφορά σε επιμέρους μοντέλα, είναι εξίσου εντυπωσιακά, με τα αυτοκίνητα της Volvo να έχουν καταλάβει αρκετές πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους.

Περίπου έξι στα δέκα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν από την Volvo πέρυσι ήταν V40/V40 Cross Country, με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις να κερδίζουν την μερίδα του λέοντος.

Το μεσαίο οικογενειακό μοντέλο S60/V60 με κινητήρες που ξεκινούν από τα 1.600 κ.εκ. και με μια πρόσφατη ανανέωση το περασμένο Φθινόπωρο κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των πωλήσεων στα premium μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, με συνολικές πωλήσεις 471 αυτοκινήτων. Στην συγκεκριμένη κατηγορία πουλήθηκαν συνολικά 1.259 οχήματα πέρυσι με την Volvo να κατέχει πλέον μερίδιο 37,4%.

Όμως και στην κατηγορία των πολυτελών SUV, το μοντέλο XC60 σημείωσε 107 ταξινομήσεις επί συνόλου 325 αυτοκινήτων.

Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε: «Το 2013 ήταν μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική και δύσκολη χρονιά. Το ότι καταφέραμε να αυξήσουμε το ποσοστό μας πέρυσι στο 2,5% επιβεβαιώνει την δυναμική που έχει η μάρκα στους Έλληνες καταναλωτές. Διαθέτουμε πλέον μια πλήρη γκάμα σύγχρονων μοντέλων και σύντομα θα έχουμε στους ελληνικούς δρόμους τη νέα γενιά κινητήρων και αυτόματων κιβωτίωνDrive-E, με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά ισχύος και κατανάλωσης».

Το 2013 ήταν μία χρονιά επιτυχιών για τη Volvo και σε παγκόσμιο επίπεδο! Η σουηδική εταιρεία σημείωσε άνοδο 1,4% στις πωλήσεις της σε σχέση με το 2012, με ταξινομήσεις 427.840 αυτοκινήτων.

Κορυφαία αγορά για τη Volvo ήταν αυτή των Η.Π.Α., με πωλήσεις 61.233 αυτοκινήτων. Ακολούθησε η Κίνα με 61.146 αυτοκίνητα, με τη σουηδική μάρκα να σημειώνει εκεί εντυπωσιακή άνοδο 45,6% σε σχέση με το 2012!

Όμως και στην μητρική αγορά της μάρκας, στη Σουηδία, τα 52.260 αυτοκίνητα Volvo που πωλήθηκαν, αντιστοιχούν σε αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2012. Ειδικότερα, best-seller μοντέλο για τη Volvo το 2013 αναδείχθηκε το XC60, με συνολικές πωλήσεις 114.010 αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, αυξημένες κατά 7,3% σε σχέση με αυτές του 2012.

Πηγή: Volvo Car Hellas

Tags
Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο