nissan-micra-iv

ΤΟ ΝΕΟ NISSAN MICRA

nissan-micra-iv

Η παρουσία μόνο τριών γενεών Nissan Micra μέσα σε περίπου 30 χρόνια, δηλώνει έναν ευρύ κύκλο ζωής για την καθεμιά εξ αυτών, αντίθετα με τα ειωθότα της αγοράς. Όλα τα μοντέλα αποτέλεσαν εμπορικές επιτυχίες. Ειδικά η τελευταία και υφιστάμενη γενιά (Mk3), που κυκλοφορεί από το 2002 μέχρι σήμερα, με ατού την εικόνα, τους χώρους και την αξιοπιστία.

Το νέο Micra αναμένεται έως τα τέλη του έτους με σχεδιαστικούς νεωτερισμούς και αλλαγές ουσίας. Ελαφρύτερο, με compact εξωτερικές διαστάσεις και ένας νέος Turbo βενζινοκινητήρας με 98 ίππους και ρύπους CO2 95 γρ./χλμ. είναι τα βασικά στοιχεία που δίνουν το στίγμα του νέου Micra.

Αδιαπραγμάτευτο στοιχείο στο νέο μοντέλο το πακέτο βασικού εξοπλισμού που περιλαμβάνει εκτός των άλλων, τιμόνι με υποβοήθηση και ρυθμιζόμενη κολόνα, ηλεκτροκίνητα μπροστινά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, trip computer, σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP με traction control, αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και κουρτίνας στο πλάι.

OLOTOARTHRO


Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο