Νέα Kymco People S 125 και 150 κ.εκ.

Το πρώτο Kymco People κυκλοφόρησε στην αγορά το 1999. Δεκαεννέα χρόνια αργότερα περίπου 500.000 άνθρωποι οδηγούν το Kymco People στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Το 2005 πραγματοποιούνται οι πρώτες αλλαγές με τη σειρά S να παρουσιάζεται έχοντας κινητήρες των 50, 125 και 150 κυβικών στους οποίους λίγο αργότερα προστέθηκαν και οι νέοι κινητήρες 250 και 300 κ.εκ. Το 2010 κυκλοφόρησε η έκδοση GTi, που συνεχίζει μέχρι σήμερα να εντυπωσιάζει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την κορυφαία απόδοση του G5 κινητήρα. Κατά τη διάρκεια αυτής τις περιόδου των 20 ετών οι σειρές People, People One, People S και People GTi αναδείχθηκαν εξαιρετικά δημοφιλείς, δημιουργώντας ένα από τα πλέον εμβληματικά και αναγνωρίσιμα μοντέλα της Kymco στην Ευρώπη.

Σήμερα η δημοφιλής σειρά scooters της Kymco έχει στις τάξεις της δύο νέες εκδόσεις People S με καινούργια εμφάνιση, νέο πλαίσιο, ανασχεδιασμένη ανάρτηση και κινητήρες 125 και 150 κ.εκ. προδιαγραφών ρύπων Euro4. Παράλληλα, αναβαθμισμένη εμφανίζεται η ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών αλλά και εκείνη της συναρμογής.

Ο νέος σχεδιασμός του People S πραγματοποιήθηκε στην Ιταλία δίνοντας ένα ευρωπαϊκό αέρα στο scooter. Τα φωτιστικά σώματα φέρουν τεχνολογία LED τόσο μπροστά όσο και πίσω ενώ ο πίνακας οργάνων χαρακτηρίζεται από την πληρότητα σε ενδείξεις και συνάμα διαθέτει στοφόμετρο.

Το πλαίσιο είναι καινούργιο, σχεδιασμένο για να προσφέρει την απαιτούμενη στιβαρότητα. Το ρεζερβουάρ είναι χωρητικότητας 6,2 λίτρων και είναι τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο. Με αυτή τη δομή το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά, προσφέροντας στο People S ευελιξία. Επιπλέον η μπαταρία έχει μετακινηθεί στη μπροστινή μάσκα βελτιώνοντας την κατανομή βάρους.

Ένα νέο πατενταρισμένο υπο-πλαίσιο στήριξης του κινητήρα – οριζόντιας διάταξης – υπόσχεται βελτιωμένη σταθερότητα όταν το scooter κινείται με υψηλές ταχύτητες. Ο τροχός μπροστά παραμένει στις 16 ίντσες, ενώ ο αντίστοιχος πίσω είναι 14 ιντσών προκειμένου να εξοικονομηθεί ο απαραίτητος χώρος κάτω από τη σέλα, όπου πλέον μπορούν να φιλοξενηθούν full face κράνος και αρκετά άλλα αντικείμενα. Υπάρχει μάλιστα και αφαιρούμενο διαχωριστικό που επιτρέπει να μεταβάλλεται ο χώρος αυτός ανάλογα με τις απαιτήσεις μεταφοράς και να εμποδίζεται η αθέλητη μετακίνησή των αντικειμένων. Παρέχεται παράλληλα φωτισμός και δεύτερη θύρα USB – η πρώτη βρίσκεται στο τιμόνι – για φόρτιση μεγαλύτερων ηλεκτρονικών συσκευών.

Τα φρένα είναι δίσκοι 260 χιλ. μπροστά και 240 χιλ. πίσω και ενεργοποιούνται με 2πίστονες δαγκάνες μέσα από σωληνάκια υψηλής πιέσεως και διαχειρίζονται από τη σύγχρονη μονάδα ABS 9.1 της Bosch, με βάρος μόλις 700 γρ.

Οι κινητήρες είναι νέοι, τεχνολογίας G5-ECO με 4 βαλβίδες και προσφέρουν επιδόσεις εφάμιλλες των αντίστοιχων υγρόψυκτων, με χαμηλότερο βάρος και κόστος συντήρησης αλλά και καλή μέση κατανάλωση. Είναι αρκετά ήσυχοι στη λειτουργία τους και συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro4. Ο μικρός των 125 κ.εκ αποδίδει 11,3 ίππους στις 8.500 στροφές και 10,4 Nm ροπής στις 7.000 στροφές ενώ ο μεγαλύτερος – στα 150 κ.εκ. – προσφέρει 14 ίππους στις 8.500 στροφές και 12 Nm ροπής στις 7.000 στροφές.

Η Kymco προσφέρει αρκετά εργοστασιακά αξεσουάρ με το νέο People S όπως, ανεμοθώρακα, βαλίτσα top case στα χρώματα του scooter, αλλά και διαφανείς προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι. Τα διαθέσιμα χρώματα είναι «Midnight Blue» και «Graphite Matt» και για τις δύο εκδόσεις, ενώ προσφέρεται ένας τρίτος χρωματισμός «Silverstone Grey Matt» για το μοντέλο 125 και «Walnut Brown Matt» για το μοντέλο 150. Όλα τα μοντέλα καλύπτονται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και η απόκτησή τους μπορεί να γίνει και μέσω των ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της αντιπροσωπείας, που περιλαμβάνουν άτοκη εξόφληση με πιστωτική κάρτα, 18μηνη επιδοτούμενη χρηματοδότηση ή έντοκη με εξόφληση έως 72 μηνιαίες δόσεις. Η τιμή της έκδοσης με τον κινητήρα 125 κ.εκ. προσδιορίζεται στα 2.865 ευρώ ενώ η μεγαλύτερη έκδοση κοστίζει 2.995 ευρώ.

 

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο