Η CADILLAC ΝΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ MERCEDES ΚΑΙ BMW

H γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία διανύει μια καλή εξαγωγική περίοδο με έρεισμα σε Κίνα και ΗΠΑ. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, η Cadillac που αποτελεί τον πολυτελή κλάδο της GM και έχει ιδιαίτερη απήχηση στους Αμερικάνους όμως νιώθει επαπειλούμενη και δύσκολα μπορεί να το κρύψει.

Οι πρόσφατες δηλώσεις του νέου διευθύνοντα συμβούλου Johan de Nysschen σε συνέντευξη που έδωσε στο Reuters δείχνουν μια επιθετική πολιτική απέναντι στην διευρυμένη γκάμα της Mercedes και την νεότευκτη γκάμα της BMW σε ότι αφορά στην εξέλιξη νέων μοντέλων.

Το πρώτο μοντέλο που ετοιμάζεται είναι ο αντικαταστάτης του crossover SRX που θα κυκλοφορήσει το 2016 με τη νέα ονομασία XT. Παράλληλα, για το 2017 ή το 2018 προετοιμάζεται και ένα μεγαλύτερο SUV με τρεις σειρές καθισμάτων.

Από την άλλη, σε πιο μικρά μεγέθη θέλει να παίξει απέναντι στην Mercedes GLA και στην BMW X1 παρουσιάζοντας ένα νέο μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα D2XX που θα στηριχθούν επίσης τα επόμενα Chevrolet Cruze και Opel Astra.

Στα μεγάλα οικογενειακά έχει δοθεί το πράσινο φως για ένα μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς πάνω από την σειρά CT6 που προσφάτως ανακοινώθηκε. Πιθανόν να βαφτιστεί CT8 ή CT9 και θα υπερασπιστεί το γόητρο της εταιρείας απέναντι στην Mercedes S-Class και την Jaguar XJ.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο