ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΝΕΑ GSX-R1000

Μπορεί να καθυστέρησε 11 χρόνια όμως η νέα (6η) γενιά GSX-R1000 φαίνεται πως άξιζε την προσμονή! Νέα πιο αεροδυναμική σχεδίαση, αλουμινένιο πλαίσιο, καινούργιος κινητήρας και ηλεκτρονικά – όχι όμως με το τσουβάλι όπως βλέπουμε σε άλλους κατασκευαστές, στοιχειοθετούν την νέα ταυτότητα της κορυφαίας μοτό από την Suzuki.

Η πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε στην έκθεση του Μιλάνου με τα πρώτα μοντέλα να φθάνουν στους αντιπροσώπους της Suzuki ανά την Ευρώπη στα μέσα του 2016. Η εταιρεία παρουσίασε το νέο μοντέλο της με ένα πακέτο που εκτός των άλλων περιλαμβάνει ένα εξελιγμένο πιρούνι από την Showa. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες μελετάται η διάθεση και μιας GSX-R1000 με πιο φθηνά περιφερειακά αργότερα μέσα στο 2016.

Σε κάθε περίπτωση το νέο superbike της Suzuki θα έχει πολύ ανταγωνιστική τιμή σε σχέση τα αντίστοιχα μοντέλα άλλων κατασκευαστών που θα προσδιορίζεται στο ύψος των 18.600 ευρώ για την έκδοση με τα ακριβά περιφερειακά. Κατά άλλες πληροφορίες, μια πιθανή τιμή για την entry level έκδοση θα είναι τα 16.450 ευρώ.

Suzuki-GSX-R1000-2016-05

Η νέα Suzuki GSX-R1000 έχει πιο slim και αεροδυναμική σιλουέτα, ζυγίζει περί τα 200 κιλά και θα αποδίδει πάνω από 200 ίππους δημιουργώντας μια αναλογία ισχύος/βάρους στο 1:1. Διαθέτει φώτα LED αλλά και πλήρως ψηφιακό πίνακα ενδείξεων ίδιας τεχνολογίας. Η θέση οδήγησης έχει αλλάξει κατά τα πρότυπα των αγωνιστικών μοτοσικλετών της Suzuki ενώ έχουν προστεθεί με σύνεση και κάποια ηλεκτρονικά.

Συγκεκριμένα, υπάρχει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 10 ρυθμίσεις, έλεγχος της χαρτογράφησης στην λειτουργία του μοτέρ S-DMS (Suzuki Drive Mode Selector) με 3 mode, σύστημα launch control και ηλεκτρονικός έλεγχος της λειτουργίας του ABS.

Suzuki-GSX-R1000-2016-01

Το τετρακύλινδρο μοτέρ των 999 κ.εκ. είναι καινούργιο και διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Συνοδεύεται από ένα αναβαθμισμένο σασμάν που ευνοεί τις γρήγορες αλλαγές σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.

Τέλος, η ανάρτηση περιλαμβάνει αγωνιστικό σετ από την Showa απαλλαγμένο από… καλωδιώσεις και ηλεκτρονικούς εγκεφάλους, σε αντίθεση με την επικρατούσα πρακτική που ακολουθούν σήμερα πολλοί κατασκευαστές στα supersport μοντέλα τους.

Φώτης Ραΐσης

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο