Η Nissan παρουσιάζει το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό LEAF NISMO RC (video)

Το καινούργιο Nissan LEAF NISMO RC, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο, με περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης ισχύος και της ροπής  του προκατόχου του, παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο Τόκιο. Η αποκάλυψη πραγματοποιήθηκε στο Nissan Crossing στην περιοχή Ginza του Τόκιο. Το LEAF NISMO RC, το οποίο αναπτύχθηκε από τη NISMO, θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στις 2 Δεκεμβρίου,  στο ετήσιο Φεστιβάλ της NISMO στο Fuji International Speedway, όπου θα εμφανιστεί μαζί με το νέο αγωνιστικό της Nissan για την Formula E.

Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, σύστημα τετρακίνησης και, ανανεωμένη εμφάνιση, το ειδικής κατασκευής  μοντέλο είναι εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία μπαταριών και με εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης από το Nissan LEAF.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι εκατέρωθεν του πλαισίου. Συνολικά παράγουν 240 kW (120 kW έκαστος) και ροπή 640 Nm. Αυτό σημαίνει περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης ισχύος και της ροπής του προηγουμένου LISF NISMO RC,  που παρουσιάστηκε το 2011.

Από την άλλη ένα νέο σύστημα τετρακίνησης,  δίνει στο LEAF NISMO RC εξαιρετική κατευθυντικότητα στις στροφές. Η διαχείριση της ισχύος γίνεται  ανεξάρτητα από κάθε άξονα, παρέχοντας στιγμιαία ροπή στον τροχό  με την βέλτιστη πρόσφυση που επιτρέπει, γρήγορους και αποτελεσματικούς ελιγμούς στη διαδρομή.

Το μοντέλο ζυγίζει μόλις στα 1.220 κιλά και πραγματοποιεί την επιτάχυνση  0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, όντας 50% ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Το αμάξωμα περιλαμβάνει αποσπώμενα μπροστινά και πίσω τμήματα, σταθερά παράθυρα, προβολείς LED εμπρός και πίσω, καθώς  και ρυθμιζόμενη αεροτομή, επιτυγχάνοντας ιδανική άντωση στο δρόμο. Είναι επίσης ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο, με συνολικό μήκος 4,546 μ. και μεταξόνιο που φτάνει τα  2,750 μ.

Το εντυπωσιακό Nissan LEAF NISMO RC θα παρουσιαστεί στους  αγώνες της Formula E, καθώς  και σε μεγάλες εκδηλώσεις και εκθέσεις ανά τον κόσμο.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο