ΝΕΟ ΠΑΠΙ HONDA SUPRA-X 125 ΣΤΑ 2.390€

Αλλαγή σκυτάλης του Honda Innova 125 μετά από 12 χρόνια στην ελληνική αγορά και με συνολικές πωλήσεις άνω των 40.000 μονάδων. Ο αντικαταστάτης φέρει την ονομασία Supra-X 125 και εισάγει καινά δαιμόνια στην συγκεκριμένη κατηγορία που παρά την αθρόα κυκλοφορία των scooter, καλά κρατεί παρουσιάζοντας μερίδιο αγοράς περίπου 28% στις συνολικές πωλήσεις δικύκλων.

Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της νέας σειράς Supra-X είναι ένας χώρος 19,5 λίτρων κάτω από την σέλα που χωρά ένα κράνος και διάφορα μικροαντικείμενα. Παράλληλα, για πρώτη φορά σε παπί ενσωματώνεται διπλό φανάρι μπροστά ενώ στην ουρά έχει προστεθεί ένα φωτιστικό στοιχείο τεχνολογίας LED.

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ο σκελετός έχει ανασχεδιαστεί. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα σε κάθε τροχό με δαγκάνες μονού εμβόλου.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με μαύρες αλουμινένιες ζάντες. Μοντέρνα φαντάζει και η σχεδίαση του πίνακα οργάνων που εκτός των άλλων διαθέτει δείκτη στάθμης βενζίνης αλλά και ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο 4 ταχυτήτων. Τέλος, η σέλα είναι αρκετά φιλόξενη για δυο αναβάτες όμως έχει σκληρό υπόβαθρο περιορίζοντας την άνεση.

Honda-Supra-X-125-2015-12

Το ρεζερβουάρ έχει διευρυνθεί στα 5,6 λίτρα προσφέροντας μια αυτονομία της τάξεως των 300 χλμ. Σύμφωνα με εργοστασιακές μετρήσεις, η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 1,66 λίτρα/100 χλμ. ή στα 60 χλμ./λίτρο.

Το μοτέρ είναι μονοκύλινδρο τετράχρονο με σύστημα ψεκασμού PGM-F1 στα 125 κυβικά. Οι προδιαγραφές ρύπων είναι Euro-3 και η απόδοση βρίσκεται στα 9,25 ίππους. Η εκκίνηση γίνεται μέσω μίζας όμως υπάρχει και η κλασική μανιβέλα.

Η διάθεση του νέο Honda Supra-X 125 έχει ήδη ξεκινήσει στην ελληνική αγορά σε συνδυασμούς μαύρου-κόκκινου και μαύρου-μπλε στην τιμή των 2.390 ευρώ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος κινητήρα JBG1E
Κινητήρας Αερόψυκτος 4-χρονος SOHC  μονοκύλινδρος με 2 βαλβίδες
Κυβισμός 125 cm3
Διάμετρος χ Διαδρομή 52,4 Χ 57,9 mm
Σχέση συμπίεσης 9,3:1
Μέγ. Ισχύς PS / KW 9,25 PS (6,8KW) / 7.500 rpm
Μεγ. Ροπή N·m 10,1 N·m / 3.000 rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
Τύπος Ηλεκτρονικός Ψεκασμός Καυσίμου PGM-FI
Ρεζερβουάρ 5,6 λίτρα
Κατανάλωση 60 χλμ./λίτρο (ECE R40)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ανάφλεξη Ψηφιακού τύπου
Τύπος μπουζί CPR6EA-9 (NGK) / U20EPR9 (DENSO)
Εκκίνηση Μίζα και μανιβέλα
Μπαταρία 12V – 3.0 Ah
Προβολέας 12V – 35/35W x2
Πίσω φως στοπ/πορείας LED
 
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Συμπλέκτης
Κιβώτιο 4-τάχυτο περιστροφικού τύπου
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Ατσάλινη ραχοκοκαλιά, τετραγωνικής διατομής
ΣΩΜΑ
Διαστάσεις (ΜήκοςΧΠλάτοςΧΎψος 1.895mm X 725mm X 1.080mm
Μεταξόνιο 1.240mm
Γωνία κάστερ 26o 30’
Ίχνος 68mm
Ύψος σέλας 758mm
Απόσταση από το έδαφος
Βάρος μοτο 105 κιλά
Mέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 275 κιλά
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Τύπος Εμπρός: τηλεσκοπικό πιρούνι Πίσω: δύο αμορτισέρ
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος Εμπρός/πίσω χυτοί αλουμινένιοι τροχοί
Ελαστικά Εμπρός: 70/90 17Μ/C Πίσω:80/90 17Μ/C
ΦΡΕΝΑ
Τύπος Εμπρός Δίσκος 220mm Πίσω Δίσκος 190mm
Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

4 Σχόλια

Γράψτε ένα σχόλιο