Νέος κινητήρας diesel για το Dacia Duster

Το Dacia Duster 2ης γενιάς παρουσιάζεται αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα,παραμένοντας σημείο αναφοράς για την αντοχή του. Προσφάτως, η νέα σειράυποδέχθηκε το νέο diesel κινητήρα 1.5 Blue dCi σε εκδόσεις 4×2 και 4×4 που διαθέτεισύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR) για περιορισμό των οξειδίωντου αζώτου (NOx).

Στην πράξη ο νέος κινητήρας παρουσιάζει υψηλότερη ισχύ 115 ίππων σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, οι οποίοι αποδίδονται σε χαμηλότερες στροφές, ευνοώντας τις επιδόσεις – επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα και μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση του μοντέλου, όπως και οι εκπομπές ρύπων CO2, παραμένουν ακριβώς στα ίδια επίπεδα με τον παλαιότερο κινητήρα, που ούτως ή άλλως ήταν ένας από τους πιο οικονομικούς πετρελαιοκινητήρες στην κατηγορία του.

Ο εξοπλισμός χαρακτηρίζεται για την πληρότητά του ακόμα και από τη βασική έκδοση Ambiance,  με συστήματα Hill Start Assist & Hill Descent Control (4×4), φώτα ημέρας LED, μπάρες οροφής, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηχοσύστημα Plug & Radio. Για όποιον θελήσει το κάτι παραπάνω, υπάρχει και η κορυφαία έκδοση Prestige.

Με το νέο κινητήρα το Duster ξεκινά από τα 15.980 ευρώ. Μίαπρόταση που συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 3 χρόνια οδικήςβοήθειας.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο