OPEL CORSA COSY 1.3 DTE ECOFLEX

Σε κατανάλωση είναι από τα πιο οικονομικά μοντέλα στην κατηγορία του κι ως εκ τούτου είναι κι ένα από τα πιο εμπορικά supermini που κυκλοφορούν με κινητήρα diesel. Το Opel Corsa ecoFlex έχει τα χρονάκια του στην ελληνική αγορά όπως και ο κινητήρας που φορά. Πάρα ταύτα, ο συνδυασμός φαίνεται πως αντέχει στον χρόνο έχοντας να προτάξει ένα καλό πακέτο βασικού εξοπλισμού – που εκτός των άλλων περιλαμβάνει σύστημα Start & Stop – μαζί με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και αρκετά λογική τιμή κτήσης.

Η έκδοση Cosy λοιπόν, με τον diesel κινητήρα προσφέρει 6 αερόσακους, δερμάτινο τιμόνι, προβολείς ομίχλης, ηλεκτροκίνητους καθρέπτες (θερμαινόμενοι) και παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι και 6 ηχεία, φώτα ημέρας, κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, cruise control και σύστημα ευστάθειας ESP. Όλα αυτά στην 3θυρη έκδοση του Corsa τα παραλαμβάνεται με 12.545 ευρώ (τιμή με απόσυρση και τρέχουσα προσφορά).

Ο μικρός Turbo-Diesel κινητήρας με τους 95 ίππους και τα 190 Nm ροπής έχει καλό τράβηγμα στις μικρομεσαίες και μολονότι συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, παρουσιάζει ιδιαίτερα καλές τιμές μέσης κατανάλωσης που κινούνται από τα 3,8 έως τα 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Από την άλλη, παραμένει ένας από τους πιο θορυβώδεις diesel κινητήρες στο ρελαντί.

Η ποιότητα κύλησης είναι τυπική γερμανική, με σφικτή ρύθμιση αναρτήσεων ενώ το τιμόνι, αν και διαθέτει ηλεκτρο-μηχανική υποβοήθηση, παρέχει σχετική πληροφόρηση.

Το αμάξωμα παραμένει μοντέρνο όμως ο εσωτερικός διάκοσμος και κυρίως το σχέδιο του ταμπλό, θέλει φρεσκάρισμα.

Προσωπικά, θα επέλεγα το 5θυρο μοντέλο παρότι στοιχίζει 400 ευρώ παραπάνω από το 3θυρο, για λόγους πρακτικότητας αλλά και εύκολης μεταπώλησης.

Φώτης Ραΐσης

 

Opel Corsa 1.3 DTE ecoFLEX (95 PS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 3.999×1.713×1.488χιλ.
Μεταξόνιο: 2.511 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 285-1.050 λίτρα
Βάρος: 1.163 κιλά
Κινητήρας: 1.248 κ.εκ., 4 κύλ., Turbo-Diesel
Ισχύς: 95 PS/ 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 190 Nm/ 1.750-3.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 12,5”, 177 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 4,2 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 88 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 0 €
Τιμή (απόσυρση + προσφορά): 15.800 €  (12.545 €)

φωτογραφίες: popcars

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο