ΥΨΗΛΗ Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ PEUGEOT 3008

Στην πρώτη θέση των πωλήσεων της εγχώριας γαλλικής αγοράς βρίσκεται η Peugeot, με… καλό ποδαρικό για τον πρώτο μήνα του έτους τόσο στα επιβατικά όσο και στα επαγγελματικά οχήματα. Συγκεκριμένα, η Peugeot κατάφερε τον περασμένο Ιανουάριο να διευρύνει το μερίδιο αγοράς της στην Γαλλία, φθάνοντας σε ποσοστό 18,6% της συνολικής αγοράς. Αυτή η συνθήκη, μεταφράζεται σε αύξηση κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με τις ταξινομήσεις που σημείωσε η Peugeot τον Ιανουάριο του 2016.

Τέσσερα μοντέλα της Peugeot βρέθηκαν στην πρώτη πεντάδα των πωλήσεων σε επιβατικά αυτοκίνητα. Ειδικότερα, το 208 κατετάγη στη 2η θέση, με μερίδιο αγοράς 5,7% και ακολούθησε στην 3η θέση, το μοντέλο 2008 με μερίδιο 3,7%. Με μόλις τρεις μήνες κυκλοφορίας στην γαλλική αγορά το καινούργιο crossover 3008 σημείωσε μερίδιο αγοράς 3,7% και βρέθηκε στην 4η θέση με την πεντάδα να ολοκληρώνεται με το μοντέλο 308 και μερίδιο αγοράς 3,3%.

Peugeot-3008-2017-002

Η περίπτωση του Peugeot 3008 είναι μοναδική καθότι η έναρξη παραγγελιών ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2016 και μέχρι τα τέλη του έτους είχαν συλλεχθεί περίπου 60.000 αιτήσεις για πρόθεση αγοράς. Η εταιρεία επιβεβαιώνει πως το μεγάλο ενδιαφέρον που επέδειξε η αγορά για το νέο Peugeot 3008 ξεπέρασε κατά 70% τις αρχικές της προβλέψεις, με την παραγωγή να ξεκινά με 550 μονάδες/ημέρα, να ανεβαίνει τον περασμένο Δεκέμβριο στις 640 μονάδες/ημέρα και να προγραμματίζεται να φθάσει στις 850 μονάδες/ημέρα τον ερχόμενο Απρίλιο, διαμέσου της προσθήκης 3ης βάρδιας εργασίας (24ωρη παραγωγή). Με στόχο να καλυφθεί περαιτέρω η αυξημένη ζήτηση και οι συσσωρευμένες παραγγελίες, έχει εκπονηθεί κι ένα πιο φιλόδοξο σχέδιο που θα εκτοξεύσει την ημερήσια παραγωγή στις 1000 μονάδων/ημέρα, αρχής γενομένης από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.

Όταν αυτό προκύψει, ο όγκος παραγωγής του νέου 3008 θα έχει διπλασιαστεί σε διάστημα μόλις 9 μηνών. Ένα επίτευγμα που αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία καθώς τόσο το εργοστάσιο όσο και οι προμηθευτές ανταλλακτικών και εξαρτημάτων θα αναμορφώσουν εκ βάθρων τον προγραμματισμό και τις δομές τους γύρω από την παραγωγή της 2ης γενιάς 3008.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο