Το πρώτο ηλεκτρικό Peugeot θα είναι το νέο 208

Το πρώτο στην ιστορία ηλεκτρικό Peugeot μπορεί να μην κυριαρχήσει σε επίπεδο πωλήσεων, αποτελεί όμως την έκδοση με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ο ηλεκτροκινητήρας του e-208 αποδίδει 100kW (136 ίππους) και έχει μέγιστη ροπή 260 Nm. Διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) που μεταβάλλουν ανάλογα τη λειτουργία του. Η μπαταρία χωρητικότητας 50kWh δίνει αυτονομία έως 340 χλμ. (στο πρότυπο μέτρησης WLTP) και συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ.

Η φόρτισή της μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους: σε οικιακή πρίζα όπου απαιτούνται 16 ώρες για την πλήρη φόρτιση, σε Wall Box, όπου φορτίζει σε 5 ώρες αν πρόκειται για 3φασική έκδοση (11kW) ή σε 7,5 ώρες αν πρόκειται για μονοφασική. Τέλος, μέσω ενός ταχυφορτιστή 100kW επιτυγχάνεται φόρτιση του 80% της μπαταρίας σε μισή ώρα. Συνοπτικά, στη σύντομη οδηγική επαφή μας με την ηλεκτρική έκδοση, οι εντυπώσεις ήταν απόλυτα θετικές.

Ωστόσο η τιμή του – εκτιμάται στα επίπεδα των 30.000 ευρώ – ίσως αποτελέσει και τον βασικό ανασταλτικό παράγοντα στις πωλήσεις αυτής της έκδοσης. Η διάθεση του στην Ελλάδα αναμένεται τον ερχόμενο Φλεβάρη.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο