piaggio-beverly-300ie-01

PIAGGIO BEVERLY 300ie

Δεν είναι το πιο πρακτικό scooter που κυκλοφορεί στην αγορά. Δεν είναι το πιο δυνατό ούτε το πιο γρήγορο. Είναι όμως από εκείνα τα scooter που θαρρείς πως τα κάνουν όλα καλά. Το Piaggio Beverly με τις compact διαστάσεις και την ολίγον ρετρό – προς custom – εμφάνισή του μπορεί να καυχιέται για τον πρωταγωνιστικό ρόλο που παίζει στην ελληνική αγορά. Με πάνω από δέκα χρόνια στους δρόμους, και πωλήσεις περίπου 280.000 αντιτύπων, το Beverly αποτελεί το σημείο αναφοράς στα μεσαία scooter.

Προσφάτως, η ιταλική εταιρεία παρουσίασε μια νέα έκδοση Beverly, την 350 Sport Touring, που θα ενισχύσει την γκάμα μοντέλων με κινητήρες 125 και 300 κ.εκ. Τα τελευταία ωστόσο, θα συνεχίσουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού ως επιλογές πιο ταιριαστές στην ελληνική πραγματικότητα. Προμετωπίδα της οικογένειας Beverly, το μοντέλο 300ie που παραμένει μια καλή επιλογή για μεσοαστικές διαδρομές. Αυτές δηλαδή που περιλαμβάνουν και αυτοκινητόδρομο, συνεπώς προϋποθέτουν κινητήρα δυνατό με υψηλότερη τελική ταχύτητα.

Το μονοκύλινδρο μοτέρ των 300 κ.εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κεφαλή 4 βαλβίδων αποδίδει 21,6 ίππους και 23 Nm ροπής. Παρά το βάρος των 171 κιλών της κατασκευής ο συγκεκριμένος κινητήρας «τραβά» σε εύρος στροφών. Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 125 χλμ./ώρα και για την αυτονομία φροντίζει ένα ρεζερβουάρ 13 λίτρων. Μπορεί ο κινητήρας να είναι δοκιμασμένος όμως δεν είναι σύγχρονος καθώς είναι προδιαγραφών ρύπων Euro III.

To Beverly 300ie ανανεώθηκε μερικώς με νέο φανάρι και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Η δύο επιπέδων σέλα απέκτησε πιο μαλακό υπόβαθρο προκύπτοντας άνετη. Οι πρόσφατες παρεμβάσεις έφεραν μεγαλύτερο προσφερόμενο χώρο κάτω από την σέλα κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – πλέον χωρούν 2 κράνη full Jet.

Στα λοιπά στοιχεία, το πλαίσιο παρέμεινε διπλό σωληνωτό από χάλυβα υψηλής αντοχής με την μπροστινή ανάρτηση να φέρει συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 35 χιλ. Πίσω υπάρχουν δύο ελατήρια-αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου σε 4 θέσεις. Φαρδιά και τα ελαστικά με διαστάσεις 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω, σε πολυάκτινες ζάντες διαμέτρου 16 και 14 ιντσών, αντιστοίχως.

Στο μπροστινό σύστημα πέδησης έχει πλέον υιοθετηθεί ένας ημιπλευστός δίσκος 300 χιλ. με floating δαγκάνα 2 εμβόλων για απροβλημάτιστη πέδηση. Κι ως γνωστόν, η αποτελεσματική πέδηση σε ένα δίκυκλο εξασφαλίζεται κατά βάση με το μπροστινό φρένο. Το πίσω παραμένει δίσκος 240 χιλ. Ολοκληρώνοντας με την πέδηση του Beverly 300ie, η νέα τρόμπα 12 χιλ. (μεγαλύτερη) έρχεται επικουρικά να δώσει τις υπηρεσίες της σε ένα καλό σύστημα φρένων.

To Beverly 300ie εφοδιάζεται με μια σειρά από αξεσουάρ. Μεταξύ άλλων η μπουτίκ της Piaggio προσφέρει βαλίτσες 36 ή 48 λίτρων, υψηλότερη ζελατίνα (ανεμοθώρακας), κουκούλα, συναγερμό, Bluetooth κ.ά. Η διάθεση του στην ελληνική αγορά συνοδεύεται από πέντε εξωτερικούς χρωματισμούς σε μπλε (Blu Midnight), σε λευκό (Bianco Perla), σε μαύρο (Nero Cosmo), σε κόκκινο (Rosso Antares) και σε χάλκινο (Bronzo Perseo). Τέλος, η τιμή διάθεσης προσδιορίζεται στα 4.450 ευρώ.

Φώτης Ραΐσης

{gallery}photos/27/moto/Piaggio-Beverly-300ie{/gallery}

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο