AMG

Πρεμιέρα για τη νέα AMG GT R PRO

Η  Mercedes-AMG ανεβάζει τον πήχη ακόμη ψηλότερα, παρουσιάζοντας στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles τη νέα AMG GT R PRO που έχει σχεδιαστεί για κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα. Η εταιρεία τόνισε ότι το GT R PRO δημιουργήθηκε χάρη στη τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει μέσα από τους αγώνες GT3 και GT4. Τα τέσσερα βασικά σημεία τα οποία κάνουν το GT R PRO να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις είναι οι αναρτήσεις,  η αεροδυναμική, το χαμηλότερο βάρος και η διαφορετική εμφάνιση.

Οι μηχανικοί στο Affalterbach ανέπτυξαν νέες πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Τα κεραμικά δισκόφρενα είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού και οι νέες ελαφριές AMG Performance 5-ακτινών σφυρήλατες ζάντες θα διατίθενται αποκλειστικά στο χρώμα Titanium Grey. Καλύπτοντας το κάτω μέρος του αυτοκινήτου με μία επιφάνεια από ανθρακονήματα, ο κατασκευαστής υπόσχεται στιβαρότερη και πιο σταθερή αίσθηση.

Εξωτερικά, έχουν γίνει πολλές διακριτικές αλλαγές για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου και να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση. Στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα τοποθετήθηκαν αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνηματα και νέες εσοχές για να περνάει ο αέρας ώστε να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση στους μπροστινούς τροχούς. Μέρος του βασικού εξοπλισμού είναι επίσης και το Carbon Package με μέρη όπως τους καθρέφτες, την αεροτομή, και τον πίσω διαχύτη να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος 4.0 λίτρων twin-turbo V8 με 577 ίππους που έχει και το «απλό» AMG GT R, και πρόσφατα έκανε τον γύρο του Nürburgring σε 7 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα.

Μαζί με το νέο μοντέλο, αναβαθμίστηκε όλη η γκάμα των 2θυρων AMG. Στο εσωτερικό υπάρχει νέο AMG Performance τιμόνι, ανανεωμένος πίνακας οργάνων και μία μεγαλύτερη κονσόλα, εμπνευσμένη από το 4-πορτο AMG GT. Επίσης προστέθηκε το νέο πρόγραμμα οδήγησης AMG DYNAMICS και Track Pack, ενώ εξωτερικά άλλαξε το σχήμα των απολήξεων στις εξατμίσεις. Η Mercedes-AMG δεν έδωσε πληροφορίες για την τιμή ή για το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή των νέων μοντέλων.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο