Πρεμιέρα νέου Mazda CX30 στην ελληνική αγορά

Μετά την παρουσίαση του νέου Mazda3, σειρά έχει το Mazda CX-30, το δεύτερο στη σειρά των μοντέλων επόμενης γενιάς της Mazda. Το μικρομεσαίο SUV εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία για τη Mazda. Με 4.395χλστ. μήκος, 1.795χλστ. πλάτος, 1.540χλστ. ύψος και 2.655χλστ. μεταξόνιο, το νέο μοντέλο τοποθετείται  ανάμεσα  στο Mazda CX-3 και το ήδη καταξιωμένο και δημοφιλές Mazda CX-5, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των πελατών που επιθυμούν να συνδυάσουν τις συμπαγείς και φιλικές για αστικό περιβάλλον διαστάσεις του πρώτου, με την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του δεύτερου.

Το νέο Mazda CX-30 αναδεικνύει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην πρωτοποριακή σχεδιαστική φιλοσοφία που η μάρκα ονομάζει Kodo design. Διατηρώντας όλη τη ζωντάνια του αυθεντικού Kodo ‘Soul of Motion’, αυτή η πιο ώριμη πρόταση στοχεύει πλέον στο μεγαλύτερο κύρος του styling μέσα από την κομψότητα και την αυστηρότητα μιας μινιμαλιστικής, (“less is more”) αισθητικής, εμπνευσμένης από τις πιο αγνές παραδόσεις της ιαπωνικής τέχνης. Διατίθεται με επιλογές ζαντών αλουμινίου 16 ή 18 ιντσών. Σε Σκούρο Γυαλιστερό Ασημί ή Ασημί Μεταλλικό φινίρισμα, οι ζάντες των 18 ιντσών διακρίνονται για τις όμορφες ακτίνες και το εξαιρετικό φινίρισμα γύρω από τα μπουλόνια. Οι ζάντες των 16 ιντσών είναι και αυτές ακτινωτές με αποτέλεσμα να δείχνουν μεγαλύτερες σε διάμετρο, ενώ το σκούρο χρώμα τους δίνει την εντύπωση της πλήρους ενσωμάτωσης με τα ελαστικά.

Χρώματα αμαξώματος

Διατίθενται 9 επιλογές χρωμάτων για το αμάξωμα. Μεταξύ αυτών το Soul Red Crystal, το Machine Grey και το νέο Polymetal Grey, αλλά και τα White Pearl Mica, Titanium Flash Mica, Jet Black Mica, Deep Crystal Blue Mica, Arctic White και Sonic Silver Metallic.

Το ανθρωποκεντρικό εσωτερικό παρουσιάζει μία καθαρή, φωτεινή και ευρύχωρη για τους επιβάτες καμπίνα, και μία άνετη και προσανατολισμένη στον οδηγό, θέση οδήγησης. Το cockpit και η καμπίνα εστιάζουν στην εργονομική τελειότητα σε συνδυασμό με την κορυφαία σχεδιαστική τεχνολογία που περιλαμβάνει τη θέση οδήγησης, το οπτικό πεδίο προς τα χειριστήρια HMI (Human-Machine Interface), το ποιοτικό ηχοσύστημα.

Οι πρόσφατα εξελιγμένες τεχνολογίες όπως το ηχοσύστημα Mazda Harmonic Acoustics των 8 ηχείων ή το κορυφαίο ηχοσύστημα των 12 ηχείων της Bose, έχουν ιδανικά ενσωματωθεί με τα ποιοτικά υλικά και το αψεγάδιαστο φινίρισμα, δημιουργώντας ένα εσωτερικό περιβάλλον υψηλής ποιότητας και απόλυτης κομψότητας.

Χώρος αποσκευών

Τα 430λίτρα (VDA) του πορτμπαγκάζ είναι αρκετή χωρητικότητα ώστε να μπορείτε να μεταφέρετε ένα μεγάλο παιδικό καρότσι και μία μεγάλη τσάντα. Το άνοιγμα της πίσω πόρτας έχει πλάτος 1,030χλστ, και η απόσταση του κατωφλίου φόρτωσης είναι μόλις 731χλστ, για εύκολο φόρτωμα και ξεφόρτωμα μεγάλων και βαριών αντικειμένων.

Με την τοποθέτηση ανθεκτικής μοκέτας στα πλευρικά τοιχώματα και το τετραγωνισμένο του σχήμα, το πορτμπαγκάζ παρουσιάζει μία καθαρή εμφάνιση. Ο διακόπτης ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένος για εύκολη χρήση.

Στον προαιρετικές επιλογές διατίθεται και ηλεκτροκίνητη πόρτα του χώρου αποσκευών με λειτουργία ‘με ένα πάτημα’. Τα στηρίγματα και το περίβλημα του αμορτισέρ της πίσω πόρτας είναι κατασκευασμένα από ρητίνη για πιο αθόρυβη λειτουργία. 

Το νέο μικρομεσαίο SUV ενσωματώνει όλες τις τελευταίες εξελίξεις της φιλοσοφίας των μοντέλων νέας γενιάς Skyactiv-Vehicle της Mazda, η οποία όχι μόνο αξιοποιεί την εγγενή ισορροπία του ανθρώπου για πιο φυσικό και διαισθητικό έλεγχο του οχήματος, αλλά μειώνει και ελέγχει παράλληλα το επίπεδο NVH (Θόρυβος, κραδασμοί, τραχύτητα) εξασφαλίζοντας μια μοναδική «ποιότητα ησυχίας» στην καμπίνα.

Ο συνδυασμός των έξυπνων τεχνολογιών όπως είναι το σύστημα 4κίνησης i-Activ (AWD) το οποίο συνεργάζεται αρμονικά με το σύστημα G-Vectoring Control (GVC) που ρυθμίζει την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, και του συστήματος GVC Plus της μπροστινής κίνησης, καθιστά ακόμα πιο εμφατικά τα χαρακτηριστικά της εμπειρίας οδήγησης με την ονομασία Jinba Ittai.

Γκάμα κινητήρων

Η κινητήρια μονάδα αντιπροσωπεύει την τελευταία εξέλιξη του συστήματος Skyactiv-X των κινητήρων Skyactiv βενζίνης και diesel, και διαθέτει την επαναστατική τεχνολογία της μάρκας με την ονομασία SPCCI (Spark Plug Controlled Compression Ignition), η οποία υιοθετεί μία μοναδική μέθοδο καύσης που συνδυάζει την άνεση ανεβάσματος των στροφών ενός βενζινοκινητήρα με την εκπληκτική απόκριση ενός diesel.

Η γκάμα περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των Mazda Euro 6d-TEMP Skyactiv-D κινητήρων diesel και των Euro 6d Skyactiv-G κινητήρων βενζίνης, συμπεριλαμβανομένου και του επαναστατικού βενζινοκινητήρα Skyactiv-X.

Οι καθαροί και οικονομικοί κινητήρες Skyactiv-G, Skyactiv-D και Skyactiv-X, διατίθενται με επιλογή κίνησης στους εμπρός ή και στους τέσσερεις τροχούς, και με τα κιβώτια ταχυτήτων : χειροκίνητο Skyactiv-MT ή αυτόματο Skyactiv-Drive με 6 σχέσεις.

Τέλος, το πλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας i-Activsense του Mazda CX-30 περιλαμβάνει σύστημα παρακολούθησης του οδηγού (Driver Monitoring) και εξασφαλίζει στο μικρομεσαίο SUV μία ακόμα πιο εξελιγμένη ικανότητα να παρέχει σε όλους τους επιβάτες αυξημένο επίπεδο ασφάλειας και απολαυστικές εμπειρίες οδήγησης.

Πηγή: Mazda

Tags
Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο