Ξεκινούν οι πωλήσεις Mazda στην ελληνική αγορά

Έπειτα από απουσία περίπου 4 ετών, η Mazda επανέρχεται στην ελληνική αγορά, αυτή τη φορά υπό την ομπρέλα του ομίλου επιχειρήσεων Συγγελίδη. Η Mazda διαθέτει μια γκάμα που καλύπτει όλες τις εμπορικές κατηγορίες της αγοράς, ξεκινώντας από τα supermini με το μοντέλο Mazda 2, περνώντας στα μικρομεσαία hatchback με την ολοκαίνουργια σειρά Mazda 3 και ανεβαίνοντας στις μεσαίες οικογενειακές μπερλίνες με τα μοντέλα της οικογένειας Mazda 6.

Αντιστοίχως και η γκάμα των SUV/Crossover περιλαμβάνει τις σειρές CX-3 και CX-5 ενώ από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα κυκλοφορήσει και η νέα σειρά CX-30 που αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ των δύο προαναφερθέντων SUV. Βεβαίως από την λίστα μοντέλων δεν εκλείπει και το εμβληματικό roadster ΜΧ-5 (ευρύτερα γνωστό και ως Miata) με εκατοντάδες χιλιάδες οπαδούς ανά την υφήλιο.

Mazda MX-5 2019

Κατά την παρουσίαση Τύπου, ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου που δραστηριοποιείται επίσης στην αποκλειστική εισαγωγή των μοντέλων Peugeot, Citroen, DS και Opel στην ελληνική αγορά, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ευχαριστούμε την Mazda για την εμπιστοσύνη της. Έχουμε δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα το οποίο θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα, όσο και υπηρεσίες, εξέχουσας ποιότητας. Είμαστε δεσμευμένοι προς την εδραίωση μιας μακροχρόνιας σχέσης συνεργασίας με τη Mazda και την επίτευξη της επιτυχίας που το brand αξίζει στην αγορά μας».

Από την πλευρά του ο David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe, δήλωσε: «Φιλοδοξία του brand της Mazda είναι να τοποθετηθούμε ξεκάθαρα και να διαφοροποιηθούμε από το ανταγωνισμό, δημιουργώντας μοναδική αξία για τους πελάτες. Το brand μας έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και η φιλοδοξία μας είναι να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Προσφέροντας στους πελάτες μας εντυπωσιακά μοντέλα που παρέχουν μια μοναδική ευχαρίστηση οδήγησης, μαζί με after-sales εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας και μια συνολικά μοναδική αγοραστική εμπειρία, ευελπιστούμε να χτίσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό».

Mazda CX-3

Η έλευση της Mazda στην ελληνική αγορά θα υποστηριχθεί αρχικά με ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών στις ακόλουθες πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ξάνθη, Πτολεμαΐδα, Πάτρα, Ιωάννινα, Κομοτηνή και Βόλο. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές Ιουνίου – προς το παρόν – διαμέσου ενός καταστήματος στα νότια προάστια της Αθήνας.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εμπορική πολιτική που θα υποστηρίξει τα μοντέλα της Mazda στην εγχώρια αγορά έχει ήδη διαμορφωθεί με την σειρά 2 να έχει ως βάση εκκίνησης τα 13.719 ευρώ, η σειρά 3 τα 25.290 ευρώ και η σειρά 6 τα 34.491 ευρώ. Από την άλλη, η σειρά CX-3 ξεκινά από τα 19.060 ευρώ και η μεγαλύτερη CX-5, από τα 27.705 ευρώ. Τέλος, το Mazda MX-5 θα έχει ως βάση κόστους κτήσης τα 24.997 ευρώ.

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο