Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes A-Class στις αρχές του 2019

Στις αρχές του 2019 θα είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά η έκδοση sedan (saloon) της νέας σειράς A-Class που μας πρωτοσυστήθηκε στις αρχές του καλοκαιριού με αμάξωμα δύο όγκων (hatchback). Εντός του επόμενου έτους αναμένεται και η παρουσίαση της GLA που θα βασίζεται στο πάτωμα και επιμέρους τμήματα της A-Class αλλά θα έχει πιο υπερυψωμένο αμάξωμα κατά τα πρότυπα των crossover της κατηγορίας.

Επιστρέφοντας στην A-Class saloon με το 4θυρο αμάξωμα αξίζει να αναφέρουμε πως το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2,729 μ. που μεταφράζεται σε ευρυχωρία στην καμπίνα και ειδικότερα στις πίσω θέσεις. Επιπλέον, με τιμή Cd 0.22 και μετωπική επιφάνεια 2,19 m², η A-Class saloon έχει το χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή από όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής παγκοσμίως και, συνεπώς, υπερασπίζεται επάξια το παγκόσμιο ρεκόρ της CLA Coupé.

Η A-Class Saloon είναι το 7o κατά σειρά μοντέλο και έρχεται να διευρύνει την γκάμα των compact αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. H κατασκευή της θα αφορά δύο εργοστάσια: το ένα στο Aguascalientes του Μεξικό και το άλλο στο Rastatt της Γερμανίας, ενώ αναπτύχθηκε στο Sindelfingen της Γερμανίας. Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στο κοινό για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι (4-14 Οκτωβρίου 2018).

Σύμφωνα με την εταιρεία θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού για τον τύπο saloon (Style, Progressive και AMG Line). O βασικός εξοπλισμός των μοντέλων που θα εισαχθούν στην ελληνική αγορά θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, Active Brake Assist, σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Mercedes-Benz και μονάδα επικοινωνιών (LTE) για τη χρήση υπηρεσιών Mercedes me connect. Επίσης θα προσφέρονται χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, σύστημα κλιματισμού (THERMATIC), cruise control, προεγκατάσταση ψηφιακού ραδιοφώνου, MBUX σύστημα πολυμέσων CONNECT 20, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με σχεδιασμό 5 διπλών ακτίνων, σύστημα προστασίας πεζών, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής κ.ά.

Το πακέτο δέρματος διατίθεται σε συνδυασμό με τις γραμμές εξοπλισμού Progressive και AMG Line. Περιλαμβάνει τα δερμάτινα καθίσματα και τις διακοσμητικές ραφές στη βάση των παραθύρων και το ταμπλό οργάνων. Στις ίδιες εκδόσεις προσφέρεται και το πακέτο Night που περιλαμβάνει μαύρα περιβλήματα εξωτερικών καθρεφτών, μάσκα ψυγείου diamond με μαύρα ή χρωμιωμένα στοιχεία, ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού, γρίλια μάσκας ψυγείου σε γυαλιστερό μαύρο, πίσω ποδιά σε πολύ γυαλιστερό μαύρο, διακοσμητικές λωρίδες στο ύψος των παραθύρων σε πολύ γυαλιστερό μαύρο, θερμομονωτικά σκούρα κρύσταλλα από την κολώνα B και πίσω.

Η γραμμή Progressive διατίθεται επίσης με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε πολύ γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα. Η AMG Line περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου AMG 18 ιντσών σε μαύρο με γυαλιστερό φινίρισμα, καθώς και μπροστινό splitter σε μαύρο επίσης με γυαλιστερό φινίρισμα.

Όπως είναι αναμενόμενο όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) που έχουμε δει πάνω στην A-Class θα υπάρχουν και στις εκδόσεις saloon. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές: ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC με προσαρμογή ταχύτητας βάσει διαδρομής, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης με ενεργή υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας και ενεργή υποβοήθηση ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης, ενεργό σύστημα υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας, ενεργή υποβοήθηση πέδησης με λειτουργία διασταύρωσης, υποβοήθηση ελιγμών αποφυγής, ενεργό σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας και PRE-SAFE PLUS.

Οι τιμές για το νεότερο μέλος της οικογένειας αυτοκινήτων της Mercedes-Benz με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις ξεκινούν από 33.041 ευρώ για την A 180d με τους 116 ίππους και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναλυτικά οι εκδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών περιγράφονται στον παρακάτω πίνακα:

Mercedes-Benz A-Class Saloon

  A 200 A 200 A 220 4MATIC A 250 A 250 4MATIC A 180 d
Κιβώτιο ταχυτήτων Μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων 7G-DCT 7G-DCT 7G-DCT 7G-DCT 7G-DCT
Κυβισμός (cc) 1332 1332 1991 1991 1991 1461
Ονομαστική ισχύς kW/hp 120/163 120/163 140/190 165/224 165/224 85/116
στις σ.α.λ. 5500 5500 5800 5800 5800 4000
Μέγ. ροπή στρέψης (Nm) 250 250 300 350 350 260
στις σ.α.λ. 1620 1620 1600 1800 1800 1750-2750
Μικτή κατανάλωση καυσίμου

(l/100 km)

6,0-5,7 5,4-5,2 6,7-6,5 6,3-6,1 6,7-6,5 4,3-4,1
Μικτές εκπομπές CO2 (g/km) 138-131 124-119 153-149 143-139 153-149 113-107
Επιτάχυνση

0-100 km/h (s)

8,3 8,1 7,0 6,3 6,3 10,6
Τελική ταχύτητα (km/h) 230 230 237 250 250 206
Τιμή από (ευρώ) 33.285 35.489 41.358 44.055 47.080 33.041

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο