ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ KAI ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ HONDA AFRICA TWIN (ΒΙΝΤΕΟ)

Διέρρευσε στην δημοσιότητα ο πρώτος πίνακας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Africa Twin. Μια πρώτη ανάγνωση των συγκεκριμένων στοιχείων επιβεβαιώνει πως πρόκειται για μια 1000άρα On Off με χωμάτινο προσανατολισμό καλύπτοντας το άλλο άκρο της αγοράς από εκείνο που οικειοποιείται η Honda VFR 1200X Crosstourer.

Με μπροστινό τροχό 21 ιντσών, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και μικρότερη απόσταση από το έδαφος στα 250 χιλ. δεν χωρούν αμφιβολίες για τον off χαρακτήρα της νέας Africa. Από την άλλη, το σχετικά υψηλό βάρος της κατασκευής (από 228 έως 142 κιλά), μπορεί να εκληφθεί ως μειονέκτημα για μια μοτό όπου το φυσικό της τερέν, είναι οι δρόμοι εκτός ασφάλτου.

Honda-Africa-Twin-2015-011

Επίσης τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν την ύπαρξη έκδοσης με το ημιαυτόματο κιβώτιο DCT-6 της Honda. Πολύ θα θέλαμε να το δοκιμάσουμε πάνω σε μια τέτοια μοτοσικλέτα και κυρίως να δούμε πως λειτουργεί το ημιαυτόματο κιβώτιο κάνοντας… light εντούρο σε κάποια γωνιά της Ελλάδας. Διότι σε καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, δεν έχουμε καμία αμφιβολία για την χρηστικότητα που προσφέρει το σασμάν DCT-6.

Το χαρακτηριστικό στοιχείο όλων των Africa Twin είναι ο 2κύλινδρος κινητήρας του. Ένας τέτοιος στα 998 κ.εκ. έχει τοποθετηθεί και στη νέα σειρά, με μάλλον υποτονικές αποδόσεις (93,9 ίπποι, 98 Nm ροπής) αλλά και ως αναμένεται, με εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία.

Περισσότερα στοιχεία θα έχουμε σε περίπου δυο μήνες, οπότε θα πραγματοποιηθεί και η πρεμιέρα της νέας Honda Africa Twin.

Φώτης Ραΐσης  

Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda CRF1000L Africa Twin 2016
Τύπος κινητήρα 2κύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, 4χρονος με κεφαλή 8 βαλβίδων
Διαστάσεις κινητήρα 998 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύ 93,9 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 98 Nm στις 6000 σ.α.λ.
Διάμετρος x διαδρομή 92 x 75,1 χιλ.
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος
Μετάδοση Αλυσίδα
Τύπος κιβωτίου Χειροκίνητο 6 σχέσεων / Ημιαυτόματος τύπου DCT 6 σχέσεων
Απόβαρο Από 228 έως 242 κιλά (αναλόγου έκδοσης)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 18,8 λίτρα
Μήκος x πλάτος x ύψος 2.335 χιλ. x 875 χιλ. x 1.475 χιλ.
Μεταξόνιο 1.575 χιλ.
Ϋψος σέλας 850 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος 250 χιλ.
Μπροστινά φρένα Δυο πλευστούς δίσκους 310 χιλ. με διαγκάνες 4 εμβόλων και ABS
Πίσω φρένο Μονός πλευστός δίσκος 256 χιλ. με δαγκάνα 2 εμβόλων και ABS
Μπροστινός τροχός Διαμέτρου 21 ιντσών με ελαστικό διάστασης 120/90
Πίσω τροχός Διαμέτρου 18 ιντσών με ελαστικό διάστασης 150/70

 

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο