RACING GAMES

racing-1

Ο αιώνιος αγώνας: Αυτοκίνητο εναντίον μοτοσικλέτας ή αλλιώς, supercar vs superbike. Τα στοιχήματα ξεκίνησαν και οι περισσότεροι βλέπουν νικητή τον αναβάτη. Στην περίπτωση μας την αναβάτρια καθώς ο αγώνας ήταν ολίγον περίεργος. Κομμάτι αλλόκοτο θα έλεγαν κάποιοι, καθώς ένα πειραματικό αυτοκίνητο και μια πειραματική μοτοσικλέτα αντιπαρατέθηκαν σε ένα κινηματογραφικό σποτ σε αληθινή πίστα. Οι διαγωνιζόμενοι, ήταν γυναίκες και τα οχήματα ήταν ηλεκτρικά. Το όλο concept εξάπτει την φαντασία.

Στο κάθισμα του Citroen Survolt (ω ναι, το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι Citroen) βρέθηκε η Vanina Ickx με εμπειρία σε πρωταθλήματα τουρισμού και στο 24ωρο του Le Mans. Επαγγελματίας οδηγός αγώνων και από καλή οικογένεια. Ο πατέρας (Jacky Ickx) ήταν πρώην οδηγός Formula 1 με 25 νίκες σε βάθρο και άλλες 6 νίκες στο Le Mans. Αντίπαλος η Jenny Tinmouth – το λέει η καρδιά της – που ανακηρύχθηκε η πιο γρήγορη αναβάτης στο Isle of Man TT και πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα TTXGP στην τρέχουσα σεζόν.

Ενθουσιασμένες και οι δύο για το εγχείρημα, δήλωσαν πριν την άτυπη κόντρα τους πως η ιδέα μιας μάχης με οχήματα που δεν παράγουν θόρυβο θα ήταν μια μοναδική εμπειρία. Φυσικά ανυπομονούσαν και για το αποτέλεσμα καθώς οι 300 ηλεκτρικοί ίπποι του Citroen Survolt θα αναμετρηθούν με τους μόλις 65 ίππους τους Agni Z2. Άνιση μάχη θα πει κανείς, όμως αν βάλεις στη ζυγαριά το αυτοκίνητο των 1.150 κιλών και την μοτοσικλέτα των 220 κιλών έχεις την εξίσωση της ανταγωνιστικότητας.

Στα χαρτιά το supercar παρουσιάζει επιτάχυνση 0-100 σε κάτω από 5’’ και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Το superbike από την πλευρά του έχει να καταθέσει 0-100 σε 3,5’’ και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Ένα ακόμα στοιχείο του ανταγωνισμού που θα επακολουθούσε καθώς ότι θα κέρδιζε η μοτοσικλέτα στις εξόδους των στροφών θα το έχανε στη μεγάλη ευθεία.

Είναι μάλλον απογοητευτικό αλλά νικητής δεν βγήκε. Ούτε καν πραγματικός αγώνας δεν έγινε. Ωστόσο το βιντεάκι στο youtube – θα το βρείτε στην διεύθυνση http://www.youtube.com/watch?v=HgoXticUgvU&feature=youtu.be – είναι όλα τα λεφτά. Αν γινόταν και για φιλανθρωπικούς σκοπούς με θεατές θα ήταν επί πραγματικού… «όλα τα λεφτά».

{gallery}photos/21/car_news/racing-games{/gallery}


Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο