renard-gt-4

MOTO ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ

renard-gt-4

Αν το βλέμμα σου ξεφύγει λίγο από την ομολογουμένως εντυπωσιακή εικόνα αυτής της μοτοσικλέτας θα βρεις πολλά περαιτέρω στοιχεία που μπορούν να σε ενθουσιάσουν στην δίτροχη κατασκευή της Renard Motorcycles. Για παράδειγμα το monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα που ζυγίζει μόλις 11 κιλά, τις εξαιρετικές αναρτήσεις της Ohlins, το τοξοειδές μπροστινό πιρούνι αλλά και το μπόλικο αλουμίνιο που βρίσκεται σχεδόν παντού – όπου δεν υπάρχει ανθρακόνημα.

Είναι γεγονός πως σκελετοί από ανθρακονήματα δεν έχουν κατασκευαστεί ούτε για τις μοτοσικλέτες του Moto GP. Κι αυτό, διότι σε δίτροχα τέτοιων επιδόσεων δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις. Σε μια μοτοσικλέτα παραγωγής θα ήταν ένα δυσβάσταχτο κόστος που καμία εταιρεία του χώρου δεν θέλει να επωμισθεί. Συνεπώς, το δημιούργημα της Renard Motorcycles μόνο ως τόλμημα μπορεί να χαρακτηριστεί, βεβαίως με την ανάλογη αστρονομική τιμή. Το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας βρίσκεται στα 190 κιλά όμως το ειδικό της βάρος στην αγορά θα είναι πολύ υψηλότερο όταν θα κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο με εκτιμώμενη τιμή στα 75.000 ευρώ.

Η Εσθονική εταιρεία που θα κατασκευάσει την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα έχει απευθυνθεί στην Moto Guzzi για κινητήρα. Η τελευταία πρότεινε το V2 μοτέρ των 1.200 κ.εκ. με τους 130 ίππους και τα 120 Nm ροπής και η συμφωνία έκλεισε επ’ ωφελεία και των δύο μερών.

Φώτης Ραΐσης 

{gallery}photos/22/moto/Renard-GT{/gallery}


Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο