H νέα GSX-R600 είναι ελαφρύτερη κατά 9 κιλά (187) και διαθέτει φρένα Brembo καθώς και πιρούνι (big piston) της Showa. Νέο είναι το πλαίσιο, η θέση οδήγησης προκύπτει διαφορετική ενώ πλέον το αμορτισέρ τιμονιού είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
Ο κινητήρας έχει κερδίσει σε ροπή και ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, χωρίς να απολέσει ίχνος δύναμης στις υψηλές. Οι 126 ίπποι περνούν στον πίσω τροχό μέσω νέας και πιο στιβαρής ανάρτησης. Το νέο GSX-R600 θα έρθει στην ελληνική αγορά την άνοιξη και θα προστεθεί στη γκάμα GSX-R κάτω από τα μοντέλα 750 κ.εκ. και 1.000 κ.εκ.