Tαυτότητα

Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γιώργος Ανδριανόπουλος

Δημοσιογραφεί από το 1989 αλλά ΔΕΝ είναι δημοσιογράφος (αλήθεια…ξεκίνησε στο Pit Magazine). Ακολούθησαν 4Τ, 2Τ, Autoweek και C&D χωρίς τελικά να τον κερδίσει η ΕΣΗΕΑ (τον κατάπιε το Τεχνικό Επιμελητήριο κι η Πανευρωπαϊκή Ένωση Μηχανικών). Μεταπτυχιακώς, ανακάλυψε την γοητεία των Χρηματο-Οικονομικών επενδύσεων με φίλτρα Kalmann. Επαγγελματικώς, αφού έβαλε μπροστά τον «κινητήρα» των RealFM/Real News ως CFO γοητεύτηκε από το Brain Drain. Tώρα, αναζητά να επιστρέψει Ελλάδα γιατί το Investment Banking στην Μ. Ανατολή και το Λονδίνο του πέφτουν λίγα μπροστά στη μέθεξη των ΜΜΕ. Ποιος είναι…είπαμε;

Βαγγέλης Φακατσέλης

Ξεκίνησε το 1994 ως συντάκτης στο περιοδικό Car & Driver. Το 2000 έστησε και διεύθυνε επί σειρά ετών την ενότητα αυτοκινήτου στο flash.gr. Αρθρογράφησε στις εφημερίδες Εθνος, Ο κόσμος του Επενδυτή και Real News. Είναι μέλος του θεσμού ψήφισης για το "Αυτοκίνητο της χρονιάς" στην Ελλάδα.

Πάνος Ντάνος

Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. Ξεκίνησε το 1994 και έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Auto Τρίτη, Car & Driver, Auto Motor und Sport, Downtown και Nitro. Υπήρξε αρχισυντάκτης του περιοδικού Active και διευθυντής σύνταξης στο No Limits. Είναι μέλος του θεσμού ψήφισης για το "Αυτοκίνητο της χρονιάς" στην Ελλάδα.

Γιάννης Κανουπάκης

Απόφοιτος της Βαρβακείου Προτύπου Σχολής, σπούδασε Νομικά και ξεκίνησε να δημοσιογραφεί το 1983. Τακτικό Μέλος της ΕΣΗΕΑ, καλύπτει, παράλληλα με τον τομέα του Αυτοκινήτου, πολλά άλλα ρεπορτάζ, σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Την τελευταία δεκαετία, εργάζεται στη Ναυτεμπορική και στον ιστότοπο naftemporiki.gr, ενώ, είναι συνεργάτης των motori.gr/motori mag και businessenergy.gr

Νίκος Βιτσιλάκης

Ο Νίκος Βιτσιλάκης γεννήθηκε από Κρητικό πατέρα και Κερκυραία μητέρα, κάτι που δικαιολογεί απόλυτα την τρέλα που κουβαλάει. Ξεκίνησε να αρθρογραφεί σαν συντάκτης μοτοσυκλέτας στα τέλη των 70s και σαν αυτοκινήτου περίπου 20 χρόνια αργότερα, έχοντας συνεργαστεί με τα περισσότερα περιοδικά ειδικού τύπου στη χώρα μας, όπως επίσης και με εφημερίδες, ιντερνετικές σελίδες, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Και όπως λέει ο ίδιος, δεν θα σταματήσει να γράφει για τετράτροχα, δίτροχα, αγώνες, τεχνολογία και ταξίδια, καθώς αυτά τον κρατάνε ζωντανό και αυτά τα ίδια του δείχνουν το δρόμο για να τα έχει καλά με τον εαυτό του..

Βασίλης Κωστάκος

Ο Βασίλης Κωστάκος ξεκίνησε να εργάζεται σαν free-lance δημοσιογράφος και φωτογράφος το 1990, ύστερα από ένα χρόνο εργασίας με το περιοδικό ΜΟΤΟ. Υπήρξε συνεργάτης σε πολλά περιοδικά και site του Ειδικού Τύπου ( Car&Driver, 2ΤΡΟΧΟΙ, 0-300, Bike it, MotoGP World, ΜοτοΤρίτη, MotorNews, CycleRide, κ.ά.) αλλά και life-style περιοδικά όπως το Playboy και το Active byNitro, ενώ για χρόνια είχε τη σελίδα MOTO στην εφημερίδα ΚΕΡΔΟΣ. Στενή σχέση είχε και με ιταλικά περιοδικά (Ιn Moto, Moto Sprint, La moto) όπου έχουν δημοσιευθεί άρθρα και φωτογραφίες του. Κορυφαία στιγμή της καριέρας του είναι αναμφίβολα η οδήγηση της Honda -Castrol RC45, της μοτοσυκλέτας που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK, στην Ινδονησία, καθώς ήταν ο ένας από τους πέντε δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο που προσκλήθηκαν από την αγωνιστική ομάδα. Όταν δεν φωτογραφίζει σίγουρα θα οδηγεί κάποια μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή το αγαπημένο του ποδήλατο.