vw-beetle-cabrio2-01

VW BEETLE CABRIOLET 1.2 TSi

Όταν η Volkswagen αναφέρεται στο νέο Beetle, μιλά για την καρδιά και την ψυχή της. Όμως και το πνεύμα της απόλαυσης, πάλι στο Beetle ανήκει την φορά αυτή, στην Cabrio εκδοχή του!

Άκρως καλοκαιρινό, το Beetle Cabriolet τελευταίας κοπής είναι το πιο trendy αυτοκίνητο της γενιάς του. Από κατάλληλες γωνίες και με παιχνίδια φωτοσκιάσεων του ήλιου, θα μπορούσες από μακριά, να το μπερδέψεις και με Porsche. Λαϊκό αυτοκίνητο δεν το λες αν και για τις μάζες των Βορειοευρωπαίων αστών είναι προσιτό με μόλις 21.660 ευρώ (τιμή Ελλάδας με απόσυρση). Σημειώστε πως στην Ισπανία, η βασική έκδοση κοστίζει 24.000 ευρω.  Καταραμένη κρίση, ελάχιστοι Έλληνες δαπανούν το άνωθεν ποσό, την περίοδο αυτή για αυτοκίνητο. Τι κρίμα!

Όσο λαμπερό προβάλλει στην ημέρα το ανοιχτό Beetle, τόσο πιο φωτεινό συνεχίζει να είναι και στο σκοτάδι. Με φώτα LED στα μετόπισθεν και φανούς τύπου projectors, μπροστά αλλά και με μία εντυπωσιακή νυχτερινή καμπίνα που έχει κρυφούς φωτισμούς και φωτεινά περιγράμματα στα ηχεία με τρεις επιλογές χρώματος (λευκό-μπλε-κόκκινο).

Η μαλακή οροφή είναι ποιοτική, με τρεις στρώσεις υφάσματος και ηλεκτροκινούμενο σκελετό που ανοίγει κι εν κινήσει, σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα. Ωραία πράγματα, δηλαδή! Κεντρικές κολόνες δεν υπάρχουν και ως είθιστες σε αυτοκίνητα αυτού του τύπου, τα παράθυρα είναι χωρίς περιγράμματα.

Η καμπίνα δεν έχει την άπλα που θα περίμενες αποκλειστικά για τους δύο πίσω επιβάτες. Αντίθετα, τα 225 λίτρα του πορτμπαγκάζ, του τα… συγχωρούμε, δεδομένης και της κατεβασμένης οροφής και του μηχανισμού της, που κλέβουν χώρο.

Λιγότερο από 2.000 ευρώ κοστίζει η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο DSG-7. Ο συνδυασμός με τον κινητήρα Turbo των 1.200 κ.εκ. είναι πολύ ταιριαστός. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ίσως το καλύτερο στην κατηγορία του, με πολιτισμένη λειτουργία, καλή κατανάλωση και εξαιρετική ροπή σε εκτενές εύρος στροφών. Δεν υπάρχει λόγος να ανεβείτε στα 1.400 κ.εκ. εκτός κι αν θέλετε περισσότερη δύναμη.

Το νέο Beetle Cabriolet εμφανίζει εξαιρετική ποιότητα κύλισης με χαμηλά επίπεδα θορύβου. Το πλαίσιο φαντάζει στιβαρό αν κι ο μικρός κινητήρας δεν αφήνει πολλά περιθώρεια κρίσεων σχετικά με στρεβλώσεις στο όριο. Πάντως το αμάξωμα δείχνει άκαμπτο με τις αναρτήσεις να έχουν… σφικτή συνταγογράφηση. Συνειδητή επιλογή της VW στα περισσότερα μοντέλα της καθώς δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στην συμπεριφορά παρά στην άνεση.

Για την τιμή, θέσαμε τις απόψεις μας πιο πάνω. Όμως αξίζει να γνωρίζεται πως με τα 21.660 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση, παραλαμβάνεται 6 αερόσακους, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδιού, καλό ηχοσύστημα, σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) και μοτέρ 105 ίππων με μέση κατανάλωση 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Φώτης Ραΐσης

 

VW Beetle Cabriolet 1.2 TSi (105 PS)

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.278×1.808×1.473χιλ.
Μεταξόνιο: 2.537 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 225 λίτρα
Βάρος: 1.388 κιλά
Κινητήρας: 1.197 κ.εκ., 4 κύλ., Turbo
Ισχύς: 105 PS/ 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 175 Nm/ 1.400-3.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 12”, 178 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 6,5 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 142 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 241 €
Τιμή (με απόσυρση): 22.620 € (21.660 €)

images: fraisis

{gallery}photos/38/TEST/VW-Beetle-Cabrio2-12-TSi{/gallery}


Φώτης Ραΐσης

Μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2003. Αρθρογραφεί για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, από το 1990. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες, «Εξουσία/Sportime/Επενδυτής» καθώς και με τα περιοδικά, «Auto Εξπρές/Car/Top Gear/Car & Driver». Δημοσιεύει άρθρα στο διαδίκτυο από το 2000, με τακτικές στήλες σε διάφορα sites. Ιδρυτής του ιστότοπου «popcars.gr», διατηρεί επίσης τη στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και είναι διευθυντής της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Quattroruote».

Γράψτε ένα σχόλιο